Iranian Agriculture News Agency

در راستای شناسایی بیشتر سیب چین؛

جشنواره سیب یاناتی چین برگزار شد

مراسمی در راستای آگاهی رسانی سیب یاناتی (Yantai) چین در هانگزو "Hangzhou" (هانگزو، مرکز استان ژجیانگ چین) برگزار شد، این در حالی است که استان ژجیانگ یک قدم بزرگ در راستای بازاریابی دقیق میوه برداشته است.

جشنواره سیب یاناتی چین برگزار شد


مراسمی در راستای آگاهی رسانی سیب یاناتی ( Yantai ) چین در هانگزو " Hangzhou " (هانگزو، مرکز استان ژجیانگ چین) برگزار شد، این در حالی است که استان ژجیانگ یک قدم بزرگ در راستای بازاریابی دقیق میوه برداشته است.

به گزارش ایانا از وب‌سایت chinadaily ، پس از مذاکرات بین شرکت‌های شناخته شده Yantai و فروشندگان، شماری قرارداد بین طرفین به امضا رسید.

در حال حاضر 63 شرکت پیشرو میوه با فروش سالانه بیش از 100 میلیون یوان (14.47 میلیون دلار) در Yantai وجود دارد.

نام " pingguo " (سیب) نشانه شادی و صلح در میان چینی‌ها است. در طی این رویداد، سبد سیب Yantai همراه با آرزوی سالی خوب و خوش به ساکنان هانگزو داده شد.

این رویداد به طور مشترک توسط دولت Yantai و اداره کشاورزی با هدف توجه به Yantai ترتیب داده شده بود، Yantai ، گوهر ساحلی درشمال شرقی استان شاندونگ است که ساکنان هانگزو را برای جذب سرمایه گذاری و گردشگران دعوت می کند.



سیب Yantai ، یک نام تجاری طلایی ( golden brand ) میوه‌چینی و نشانه برجسته محصولات کشاورزی Yantai است.

از آنجا که این نوع سیب از سال 1871 به یاناتی معرفی شد، چین را تبدیل به بزرگ‌ترین کشور تولیدکننده و مصرف‌کننده این نوع از سیب در جهان کرده است. پس از نوآوری مستمر، بهبود تنوع، ارتقاء کیفیت و فراهم شدن نام تجاری، سیب Yantai نه‌تنها بازار داخلی بلکه صنعت سیب چین را نیز در اختیار دارد.

آب و هوای دریایی منحصر به فرد و موقعیت جغرافیایی برتر باعث شده تا سیب های یاناتی از کیفیت بالا برخوردار شوند، که از ویژگی‌هایش رنگ قرمز، ترد و شیرین بودن آن است./



ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید