Iranian Agriculture News Agency

آتش‌نشانان در اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع هم جهادی اقدام می‌کنند

خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران، پیام تسلیتی صادر کرد.

آتش‌نشانان در اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع هم جهادی اقدام می‌کنند


خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران،پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، خدا کرم جلالی رئیس سازمان جنگل‌ها در متن این پیام از حادثه بسیار تلخ از دست دادن برخی هموطنان، به‌ویژه آتش‌نشانان شجاع و متعهد در حادثه فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز تهران ابراز تاسف کرد.

در متن نامه وی آمده‌است: آتش‌نشانان شهید، در این حادثه حماسه‌ای پرشکوه از ایثار، جهاد، شجاعت و نوع‌دوستی را خلق کردند و تحسین ملت بزرگوار و قدرشناس کشورمان‌ را برانگیختند . بزرگ‌مردانی که عاشقانه خدمت می‌کنند و به گواه همکارانم در ادارات منابع‌طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور دلسوزی، جدیت و فداکاری آتش‌نشانان در اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع جلوه‌ای از خدمت جهادی بوده‌است .

در ادامه این پیام تسلیت، رئیس سازمان جنگل‌هاضمن ابراز همدردی با خانواده‌های مصیبت‌دیده، جامعه آتش‌نشانان کشور، از خدمات ارزنده این قشر زحمتکش قدردانی کرده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات برای شهدای گرانقدر و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان آنها و سلامتی برای آسیب‌دیدگان‌ این حادثه از درگاه خداوند طلب کرده‌است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید