Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دقایقی پیش وارد ایلام شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور دقایقی پیش وارد ایلام شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دقایقی پیش وارد ایلام شد


معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور دقایقی پیش وارد ایلام شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست ایلام، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده معصومه ابتکار در نشست شورای اداری استان با موضوع پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست استان و محوریت برنامه‌های زیست محیطی حضور خواهد یافت.

همچنین وی با رئیس دادگستری، دادستان‌ها و قضات استان، نشست مشترکی پیرامون حمایت قضایی از برنامه‌های عملی حفاظت از محیط زیست خواهد داشت.

دیدار با نمایندگان سمن‌ها، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، فعالان حوزه صنعت، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌طبیعی و هیات‌های یکی دیگر از برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر به استان ایلام است .

ابتکار همچنین در برنامه زنده سیمای مرکز ایلام با موضوع محیط زیست این استان شرکت می‌کند . این سومین سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در 2 سال اخیر به استان ایلام است، پیش از این در واپسین روزهای اسفند 94 و اواسط تیر ماه سال جاری نیز وی به این استان سفر کرده بود .

بیش از هفت درصد مساحت کل استان ایلام را عرصه‌های طبیعی تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست تشکیل داده‌است که از این مقدار 141 هزار و 800 هکتار را مناطق حفاظت شده، یک هزار و 475 هکتار آثار طبیعی ملی و 368 هزار و 200 هکتار منطقه شکار و تیراندازی ممنوع است. استان ایلام یکی از غنی‌ترین زیستگاه های حیات وحش کشور را دارا است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید