Iranian Agriculture News Agency

در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد:

غرس نهال به یاد آتش نشان‌های واقعه پلاسکو

امروز در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد جنگلبانان و نیروهای اداری لباس اطفا حریق منابع طبیعی بر تن کردند و نهال کاشتند تا یاد وخاطره شهدای آتش‌نشان‌ را گرامی بدارند.

غرس نهال به یاد آتش نشان‌های واقعه پلاسکو

امروز در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد جنگلبانان و نیروهای اداری لباس اطفا حریق منابع طبیعی بر تن کردند و نهال کاشتند تا یاد وخاطره شهدای آتش‌نشان‌ را گرامی بدارند .

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد، نهالکاری با حضور شورای اداری، در شمال شهر لنده انجام شد.

این مراسم که به همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لنده و با حضور مسئولان اداری این شهرستان برگزار شد. این مراسم، نهال‌هایی را به زمین هدیه کرد که مردم این شهر با دیدن آنها یاد و خاطره آتش‌نشان‌ها را گرامی بدارند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده گفت: جنگلبانان و کارکنان منابع طبیعی در طول فصول گرم به اطفای حریق در عرصه‌های جنگل و مرتع می‌پردازند. ما خود را از جنس آتش‌نشان‌ها می‌دانیم و حادثه‌ای که برای این عزیزان اتفاق افتاد ما را بسیار متاثر کرد . ذبیح الله محمدی در گفت: همه آتش‌نشان‌ها با فداکاری و ایثار و ازخود گذشتگی به خاطر حفظ جان ومال دیگران خود را به خطر می‌اندازند و جنگلبانان و قرقبانان منابع طبیعی نیز در همین راستا گام برمی‌دارند .

وی در پایان برای خانواده آتش نشان‌هایی که در حادثه پلاسکو شهید و مصدوم شدند صیبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت نمود .

گفتنی است سه روز پیش نیز در اقدامی شایسته جنگلبانان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل آتش نشانی یاسوج حاضر و با آتش نشانان ابراز همدردی کردند .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید