Iranian Agriculture News Agency

در سال 95 صورت گرفت:

معرفی 37 طرح کشاورزی در کرمانشاه با اعتبار 31 میلیارد و 818 میلیون تومان به بانک‌های عامل

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طرح‌های مختلفی با جذب این اعتبارات اجرایی می‌شوند، این طرح‌ها شامل توسعه گلخانه‌ها، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، مکانیزه کردن واحدهای دامی و... است.

معرفی 37 طرح کشاورزی در کرمانشاه با اعتبار 31 میلیارد و 818 میلیون تومان به بانک‌های عامل

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 37 طرح با اعتباری بیش از 31 میلیارد و 818 میلیون تومان به منظور اخذ تسهیلات به بانک‌ کشاورزی در سال 95 معرفی شده‌اند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، علی چاله چاله با بیان این مطلب افزود: محل تخصیص این اعتبارات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 95 بوده است که برای اجرای طرح‌های بخش کشاورزی به استان ها اعلام شده است .

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی با جذب این اعتبارات اجرایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل توسعه گلخانه‌ها، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، مکانیزه کردن واحدهای دامی و... است .

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: تسهیلات بسیار ارزان قیمت بوده و با نرخ سود 12 و نیم درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود .

چاله چاله اضافه کرد: تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی هفت ساله بوده به طوری که دو سال دوران مشارکت، شش ماه تنفس و پنج سال زمان بازپرداخت اقساط آن است .

وی گفت: اعتبارات اختصاص یافته به صورت شناور در مرکز بوده و هر استانی که بتواند پرونده بیشتری برای جذب آماده کند، می‌تواند اعتبارات بیشتری را به خود اختصاص دهد .

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی شامل میز خدمت مشترک توسط کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان، کارشناسان جهاد شهرستان ها از جمله امور دامی، آب و خاک، باغبانی و کارشناسان طرح و برنامه و مسئولان بانک کشاورزی برگزار شده، گفت: این جلسات با هدف تسریع بخشیدن برای جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی بوده که به استان‌ها ابلاغ شده است .

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در این جلسات مسئولان بانک کشاورزی نکته نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند و در صورتی که پرونده ای آماده باشد، در جلسات مصوب شوند .

چاله چاله خاطرنشان کرد: مهلت جذب تسهیلات تا پایان بهمن ماه سال جاری خواهد بود .

وی با اشاره به روند پرداخت گفت: پرونده‌ طرح‌ها در جلسات کارشناسی در شهرستان با حضور بانک مصوب و لیست آنها به انضمام صورتجلسه میز مشترک برای تصویب نهایی به سازمان ارجاع می‌شود. یکی از مزایای آن این بوده که بتوانیم در فرصت اندکی که در اختیار داریم، پرونده‌های بیشتری را جذب کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید