Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

تجهیز 5500 هکتار از اراضی استان تهران به سامانه‌های نوین آبیاری در سال جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره‌وری ازمنابع آبی، این سازمان برنامه‌های گسترده‌ای به منظور توسعه سیستم های نوین آبیاری در سال جاری دردست اقدام دارد.

تجهیز 5500 هکتار از اراضی استان تهران به سامانه‌های نوین آبیاری در سال جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تجهیز پنج‌هزار و 500 هکتار از اراضی این استان به سامانه های نوین آبیاری در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری با بیان این مطلب گفت: براساس آخرین گزارش وزارت جهاد کشاورزی و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری، استان تهران با اختلاف چشمگیر حدود دوهزار هکتاری از استان دوم درصدر استان های کشور قرار گرفته وجایگاه نخست کشوری را به دست آورده است .

وی با اشاره به برنامه های آتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره‌وری ازمنابع آبی، این سازمان برنامه‌های گسترده‌ای به منظور توسعه سیستم های نوین آبیاری در سال جاری دردست اقدام دارد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به میزان اراضی تجهیز شده به سامانه های نوین آبیاری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج‌هزار و 500 هکتار از اراضی استان مجهز به سامانه های نوین آبیاری شده و به بهره برداری رسیده است .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید