Iranian Agriculture News Agency

امروز در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود:

تجلیل از پیشکسوت صنعت نوین خوراک دام کشور

به پاس 60 سال تلاش در عرصه صنعت نوین خوراک دام، مراسم تجلیل از دکتر علی رحیمیان‌اصفهانی امروز دهم بهمن، در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.  علی رحیمیان اصفهانی متولد 1300 است. او در عمر 95 ساله خود خدمات شایانی را در اعتلا و رشد صنعت خوراک دام کشور انجام داده و دانش‌آموخته رشته دامپزشکی دانشگاه تهران است. از اولین اقدامات وی می‌توان به توسعه کشتارگاه شهر تهران و ساماندهی آن اشاره کرد.

تجلیل از پیشکسوت صنعت نوین خوراک دام کشور



به پاس 60 سال تلاش در عرصه صنعت نوین خوراک دام، مراسم تجلیل از دکتر علی رحیمیان‌اصفهانی امروز دهم بهمن، در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش ستاد برگزاری مراسم تجلیل از ایشان که به همت انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران برگزار می‌شود دکتر علی رحیمیان اصفهانی متولد 1300 است. او در عمر 95 ساله خود خدمات شایانی را در اعتلا و رشد صنعت خوراک دام کشور انجام داده و دانش‌آموخته رشته دامپزشکی دانشگاه تهران است. از اولین اقدامات وی می‌توان به توسعه کشتارگاه شهر تهران و ساماندهی آن اشاره کرد.
در این گزارش آمده است: مراسم تجلیل از این چهره ماندگار کشور روز یکشنبه 10 بهمن از ساعت 18 تا 21 و با حضور تنی چند از وزرا، اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و مقامات کشوری و لشکری در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید