Iranian Agriculture News Agency

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی عنوان کرد:

افزایش 10 درصدی مستمری های پرداختی صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان آذربایجان شرقی در سال جاری

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: زنان فاقد بیمه اجتماعی اعم از سرپرست و غیرسرپرست خانوار همانند مردان می توانند با نام نویسی در صندوق از تعهدات و مزایای بلندمدت آن بهره مند شوند.

افزایش 10 درصدی مستمری های پرداختی صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان آذربایجان شرقی در سال جاری

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی از افزایش 10 درصدی میزان مستمری پرداختی صندوق در سالجاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، محمد نظری در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ملکان با اعلام این خبر افزود: تمامی بازماندگان بیمه شده های متوفی و بیمه شدگانی که براساس رأی کمیسیون پزشکی تا اول سال جاری از کارافتادگی کلی شان تأیید شده، مشمول این افزایش مستمری بوده اند .

وی اضافه کرد: همچنین معوقات 9 ماهه گذشته به صورت یکجا با مستمری ماهیانه به شماره حساب اعلامی خانوارها واریز شده است .

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید شاهد رشد 76 درصدی در جذب بیمه شدگان کشاورز و روستایی در شهرستان ملکان بوده ایم، گفت: در شهرستان ملکان، پنج هزار و 500 بیمه شده اصلی معادل 33 درصد واجدین شرایط، نام نویسی و تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان قرار گرفته اند .

نظری ایجاد تسهیلات و شرایط جدید برای ترغیب جوانان و خانواده های روستایی و عشایری و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت برای عضویت در صندوق بیمه را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه رفاه اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در این راستا زنان فاقد بیمه اجتماعی اعم از سرپرست و غیرسرپرست خانوار همانند مردان می توانند با نام نویسی در صندوق از تعهدات و مزایای بلندمدت آن بهره مند شوند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید