Iranian Agriculture News Agency

در دهه مبارک فجر صورت می گیرد:

بهره‌برداری از ۳۰۵ پروژه کشاورزی در خراسان جنوبی با اعتبار 27 میلیارد و 679 میلیون تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین تعداد این پروژه‌ها مربوط به بخش آب و خاک با 220 پروژه است و با افتتاح این میزان پروژه برای 135 نفر شغل ایجاد می‌شود.

بهره‌برداری از ۳۰۵ پروژه کشاورزی در خراسان جنوبی با اعتبار 27 میلیارد و 679 میلیون تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی از افتتاح و بهره‌برداری از ۳۰۵ پروژه در بخش کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر امسال خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، هاشم ولی‌پورمطلق با بیان این مطلب گفت: جمع کل سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر بیش از 27 میلیارد و 679 میلیون تومان است .

وی تعدادکل پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر سال 95 را به میزان 305 پروژه عنوان و بیان کرد: با افتتاح این تعداد پروژه برای 135 نفر شغل ایجاد می‌شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: بیشترین تعداد این پروژه‌ها مربوط به بخش آب و خاک با 220 پروژه است. بیشترین تعداد پروژه مربوط به شهرستان قاینات با 80 پروژه و پس از آن سربیشه با 55 پروژه است .

ولی‌پورمطلق تعداد خانوار برخوردار از این پروژه‌ها را 12 هزار و 725 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: مبلغ هزینه شده خودیاری برای این تعداد پروژه بیش از 8 میلیارد و 370 میلون تومان است .

وی گفت: همچنین مبلغ هزینه شده دولتی برای این پروژه‌ها 14 میلیارد و 891 میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی میزان تسهیلات بانکی را معادل چهار میلیارد و 417 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: جمع کل اعتبارات هزینه شده بالغ بر 27 میلیارد و 679 میلیون و 700 هزار تومان است .

ولی‌پورمطلق در پایان تعداد پروژه‌های شاخص استان خراسان جنوبی در بخش کشاورزی را 12 پروژه اعلام کرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید