Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد:

افتتاح 59 پروژه کشاورزی و عمرانی در زنجان با اعتبار 240 میلیارد و 630 میلیون ریال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از 59 پروژه، 26 طرح آبیاری تحت فشار، 14 پروژه در حوزه تولیدات دامی، هشت طرح لوله گذاری، شش طرح احداث کانال، یک مورد احیاء و مرمت قنات، یک طرح احداث جاده بین مزارع و سه پروژه در حوزه صنایع کشاورزی استان را شامل می شود.

افتتاح 59 پروژه کشاورزی و عمرانی در زنجان با اعتبار 240 میلیارد و 630 میلیون ریال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح 59 پروژه در قالب پروژه های سرمایه‌ای و عمرانی در بخش کشاورزی با اعتبار 240 میلیارد و 630 میلیون ریال همزمان با ایام الله دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین جعفری با بیان این مطلب گفت: از تعداد 42 پروژه عمرانی ، 26 مورد در زمینه آبیاری تحت فشار در سطح بالغ بر 269 هکتار، هشت طرح لوله گذاری در سطح 11 هزار و 650 متر، شش طرح احداث کانال با مساحت سه هزار و 377 متر، یک مورد احیاء و مرمت قنات با مساحت 150 متر و یک طرح احداث جاده بین مزارع با مساحت یک هزار متر است.

وی همچنین از افتتاح 17 پروژه سرمایه ای با سرمایه گذاری بالغ بر 212 میلیارد و 701 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در بخش کشاورزی استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد، 14 پروژه با اعتبار بالغ بر 134 میلیارد ریال در حوزه تولیدات دامی و سه پروژه با اعتبار بالغ بر 78 میلیارد ریال در حوزه صنایع کشاورزی استان را شامل می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان دو پروژه گاو شیری، چهار پروژه گوساله پرواری، چهار پروژه گوسفند داشتی، یک پروژه پرورش بوقلمون، دو پروژه پرورش نیمچه گوشتی و یک پروژه مرغ تخم گذار را پروژه های مورد افتتاح حوزه تولیدات دامی به مناسبت دهه فجر در استان زنجان برشمرد و خاطرنشان کرد: یک پروژه فرآوری زیتون، یک پروژه فرآوری کشمش و یک پروژه بسته بندی حبوبات نیز پروژه های مورد افتتاح حوزه صنایع کشاورزی استان به شمار می‌روند .

جعفری مجموع پروژه های مورد افتتاح بخش کشاورزی استان زنجان در ایام الله دهه فجر را 59 مورد اعلام کرد و افزود: با افتتاح و بهره برداری از پروژه های سرمایه ای برای بیش از 108 نفر در بخش کشاورزی استان اشتغالزایی می شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید