Iranian Agriculture News Agency

فائو و هلال احمر قطر به کمک کشاورزان نیجر آمدند

سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل (فائو) و هلال احمر قطر "Qatar Red Crescent Society (QRCS)" برای ادامه تلاش‌های انسان دوستانه مشترک خود در نیجر تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند.

فائو و هلال احمر قطر به کمک کشاورزان نیجر آمدند

سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل (فائو) و هلال احمر قطر " Qatar Red Crescent Society (QRCS) " برای ادامه تلاش‌های انسان دوستانه مشترک خود در نیجر تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند.

به گزارش ایانا از وب‌سایت gulf times ، براساس این توافق افزایش فعالیت‌های کشاورزی در نیجر در طول فصل 2016 - 2017، با ارائه بذر اصلاح‌شده، راهنمایی های لازم و پشتیبانی فنی به کشاورزان مناطق محروم انجام می‌شود.

یک گروه متخصص از هلال احمر قطر، با هماهنگی با وزارت کشاورزی و مقامات محلی، توصیه‌هایی را به ذی‌نفعان، خواهند داد.

همچنین قرار است حدود چهارهزار و 100 کیلوگرم بذر سبزیجات میان 193 شهر و 14 منطقه محلی توزیع شود. این در حالی است که گونه‌های تحت پوشش عبارتند از کلم، کاهو، هویج، گوجه‌فرنگی و ذرت.

نیجر یکی از فقیرترین کشورهای آفریقا است که سال‌ها به دلیل تغییرات آب و هوا و به دلیل بارش کم و روش‌های سنتی ناکارآمد کشاورزی با بحران غذایی روبه‌رو است.

نیجر میزبان هزاران نفر پناهندگان مالی است که از خشونت‌های کشورشان به مناطق مرزی تیلابری و تهوا پناه آورده‌اند.

از سال 2011، هلال احمر قطر باهمکاری کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، مراقبت های بهداشتی اولیه را در اردوگاه‌های پناهندگان انجام می‌دهد، همچنین برای درمان سوءتغذیه کودکان و مادران درشهر آیورو " Ayourou "، در منطقه تیلابری، همکاری نزدیکی با برنامه جهانی غذا دارد./

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید