Iranian Agriculture News Agency

جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در نشست تخصصی نقش پژوهش در پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد عنوان کرد:

ضرورت مستند سازی دستاوردهای پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد

محمدعلی جوادی امروز در نشست تخصصی بررسی نقش پژوهش در پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد با بیان این که تاکنون اقدامات خوبی در راستای انتقال رشادت ها و حضور داوطلبانه افراد جهادی در پشتیبانی و مهندسی جنگ در کتاب های درسی انجام گرفته است، گفت: نقش قلم و صدا در حفظ و انتقال بخشی از اتفاقات و مسایل مربوط به 8 سال جنگ و اقدامات جهادگران در ساخت پل،راه ها و سایر موارد به نسل آینده مهم است.

ضرورت مستند سازی دستاوردهای پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد



معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت مستند سازی و استفاده از توان علمی برای انتقال دستاورد های پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد به نسل آینده تاکید کرد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد علی جوادی امروز در نخستین نشست تخصصی بررسی نقش پژوهش در پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد با بیان این که تاکنون اقدامات خوبی در راستای انتقال رشادت ها و حضور داوطلبانه افراد جهادی در پشتیبانی و مهندسی جنگ در کتاب های درسی انجام گرفته است، گفت: نقش قلم و صدا در حفظ و انتقال بخشی از اتفاقات و مسایل مربوط به 8 سال جنگ و اقدامات جهادگران در ساخت پل،راه ها و سایر موارد به نسل آینده مهم است.
وی افزود: زلالی پژوهش ها در این زمینه و ورود به لایه های وجودی جهادگران که در جنگ شرکت کرده اند می تواند آلودگی های زندگی امروزی را بزداید.
در این نشست، حجت ترشیزی مدیر کل دفتر امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی نیز تاسیس جهاد سازندگی را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و بر ورود پژوهشگری در عرصه پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد تاکید کرد.
وی با اذعان به این که در زمینه راه های تولید علم در مورد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد در آینده همایش ملی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: استعداد های مهندسی جنگ جهاد را پشتیبانی می کنیم تا به تولید علم منجر شود.
ترشیزی در عین حال تصریح کرد: پژوهش و علم باید توام با ادب و هنر جلو برود و برای انتقال دستاوردهای پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد لازم است به سمت ادبیات و رسانه حرکت کنیم.
در این نشست با حضور فرماندهان جنگ جهاد و پژوهشگران از کتاب های درسی با محتوای پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد، کتاب قرارگاه حمزه سید الشهدا و کتاب پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد خوزستان رونمایی شد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید