Iranian Agriculture News Agency

در دهه فجر سال جاری صورت می گیرد:

بهره‌برداری از ۲۵ طرح عمرانی و تولیدی در گیلان با اعتبار ۵۱۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال

از جمله طرح های تولیدی و خدماتی می توان به افتتاح شالیکوبی مدرن، شرکت تعاونی ۲۰۰ رأس پرواری، دامداری شیری، مرغداری گوشتی، پرورش قارچ دکمه‌ای و صنایع تبدیلی زیتون و… اشاره کرد.

بهره‌برداری از ۲۵ طرح عمرانی و تولیدی در گیلان با اعتبار ۵۱۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال

همزمان با آغاز دهه فجر امسال بهره‌برداری از ۲۵ طرح عمرانی و تولیدی و خدماتی با اعتبار ۵۱۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گیلان، در دهه فجر سال جاری ۲۵ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در این استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد .

براساس این گزارش، با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۱۹ نفر اشتغال ایجاد و سه هزار و 818 خانوار در گیلان از آن ها بهره‌مند می شوند.

این طرح‌ها با اعتبار ۵۱۱ هزار و ۸۸۵ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

از جمله طرح های تولیدی و خدماتی می توان به شالیکوبی مدرن، شرکت تعاونی ۲۰۰ رأس پرواری، دامداری شیری، مرغداری گوشتی، پرورش قارچ دکمه‌ای و صنایع تبدیلی زیتون و اشاره کرد.

طرح های عمرانی نیز شامل تجهیز و نوسازی اراضی، کانال بتنی، لایروبی انهار، ساخت دیوار حفاظتی گابیون، تعمیق و بازسازی آب‌بندان است .

افتتاح این طرح‌ها در شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا، شفت، رودبار، لاهیجان، تالش، رضوانشهر، فومن، آستانه‌اشرفیه و ماسال اعلام شده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید