Iranian Agriculture News Agency

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می گیرد:

افتتاح 73 پروژه عمرانی و تولیدی در استان گلستان با اعتبار 340 میلیارد ریال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: پروژه های قابل افتتاح شامل 44 پروژه در بخش تجهیز سیستم های نوین آبیاری و تأمین آب کشاورزی، 13 پروژه در بخش تولید و پرورش دام و طیور، شش پروژه منابع طیبیعی و آبخیزداری، سه پروژه امور عشایری، پنج پروژه باغبانی، یک پروژه صنایع و یک پروژه تعاون روستایی است.

افتتاح 73 پروژه عمرانی و تولیدی در استان گلستان با اعتبار 340 میلیارد ریال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از بهره برداری 73 پروژه عمرانی و تسهیلاتی در بخش های گوناگون کشاورزی با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، مختار مهاجر با اعلام این مطلب گفت: پروژه های قابل افتتاح شامل 44 پروژه در بخش تجهیز سیستم های نوین آبیاری و تأمین آب کشاورزی، 13 پروژه در بخش تولید و پرورش دام و طیور، شش پروژه منابع طیبیعی و آبخیزداری، سه پروژه امور عشایری، پنج پروژه باغبانی، یک پروژه صنایع و یک پروژه تعاون روستایی به بهره برداری خواهند رسید .

وی افزود: این پروژه ها به صورت شهرستانی به ترتیب: گرگان 14 پروژه، علی آباد کتول 13 پروژه، مینودشت 12 پروژه، گنبد 10 پروژه، بندرترکمن شش پروژه، آق‌قلا پنج پروژه، آزادشهر سه پروژه، بندرگز دو پروژه، رامیان دو پروژه، کردکوی دو پروژه، گالیکش دو پروژه و مراوه تپه دو پروژه را به خود اختصاص داده اند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: با بهره برداری از این 73 پروژه تعداد پنج هزار و 270 خانوار از نعمت آن بهره‌مند می شوند و برای 203 نفر فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد .

مهاجر در پایان یادآورشد: از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید از سال 1392 تا پایان 1395 بالغ بر یک هزار پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و 728 میلیارد ریال و با اشتغال زایی به صورت مستقیم دو هزار و 768 نفر و همین طور 43 هزار و 833 خانوار به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید