Iranian Agriculture News Agency

با وثیقه کارت یارانه

تسهیلات با کارمزد سه درصد به روستاییان ارائه می‌شود

اگر ٢٥ خانوار روستایی و عشایری بخواهند در مشارکت با هم یک واحد اقتصادی در مناطق روستایی ایجاد کنند، به اینها تسهیلات با کارمزد سه درصد و به روستا‌های مرزی به دستور اکید رئیس‌جمهوری با کارمزد صفر درصد با دوره تنفس یک‌ساله پرداخت خواهد شد که وثیقه این وام هم می‌تواند کارت یارانه این خانوارها یا محل اجرای پروژه مشارکتی باشد.

تسهیلات با کارمزد سه درصد به روستاییان ارائه می‌شود


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به نقش مردم در توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: تسهیلات با کارمزد سه درصد به روستاییان با وثیقه کارت یارانه ارائه می‌شود.
به گزارس ایسنا ،سیدابوالفضل رضوی در جلسه شورای اداری در ساختمان فرمانداری میاندوآب اظهار کرد: برای دستیابی به رشد اقتصادی هشت‌درصدی، مردم باید در ایجاد کارگاه‌های اقتصادی نقش داشته باشند. رضوی ادامه داد: مشارکت به معنای دادن سهام عدالت به مردم نیست؛ بلکه مشارکت مردم یعنی اینکه در بنگاه اقتصادی سهم دارند و در مدیریت واحد فعال اقتصادی نقش داشته باشند.
معاون رئیس‌جمهوری در امور روستایی و مناطق عشایری اعلام کرد: اگر ٢٥ خانوار روستایی و عشایری بخواهند در مشارکت با هم یک واحد اقتصادی در مناطق روستایی ایجاد کنند، به اینها تسهیلات با کارمزد سه درصد و به روستا‌های مرزی به دستور اکید رئیس‌جمهوری با کارمزد صفر درصد با دوره تنفس یک‌ساله پرداخت خواهد شد که وثیقه این وام هم می‌تواند کارت یارانه این خانوارها یا محل اجرای پروژه مشارکتی باشد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید