Iranian Agriculture News Agency

در دهه فجر امسال صورت می گیرد:

افتتاح 43 پروژه کشاورزی در مازندران با اعتبار 311 میلیارد و 240 میلیون تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای 141 نفر ایجاد اشتغال می‌شود و 99 روستا با دو هزار و 994 خانوار روستایی از مزایای طرح‌های بخش کشاورزی برخوردار می‌شوند.

افتتاح 43 پروژه کشاورزی در مازندران با اعتبار 311 میلیارد و 240 میلیون تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران از افتتاح 43 پروژه در بخش کشاورزی با اعتبار 311 میلیارد و 240 میلیون تومان در دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، دلاور حیدرپور با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال بخش کشاورزی در استان اظهار کرد: 43 طرح با اعتبار 311 میلیارد و 240 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد که 23 طرح تولیدی و 20 طرح خدماتی و زیربنایی است .

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها برای 141 نفر ایجاد اشتغال می‌شود، ادامه داد: 99 روستا با دو هزار و 994 خانوار روستایی از مزایای طرح‌های بخش کشاورزی برخوردار می‌شوند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های بخش کشاورزی هفت هزار و 703 تن محصول به تولیدات بخش کشاورزی استان افزوده می‌شود .

حیدرپور گفت: پرورش مرغ مادر، مرغداری گوشتی، مرغ تخم‌گذار، پرورش گاو شیری، ماهیان سردابی، گل و گیاه زینتی، جاده بین مزارع، احداث استخر ذخیره آب، سردخانه، شالیکوبی، لاینینگ، تجهیز و نوسازی، آبیاری قطره‌ای و احداث سورتینگ از پروژه‌هایی به شمار می رود که دهه فجر امسال در بخش کشاورزی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید