Iranian Agriculture News Agency

رییس‌ جمهوری پس از آغاز بهره برداری از پالایشگاه غلات زر خبر داد:

کشورهای زیادی مشتری محصولات پالایشگاه غلات زر شدند/ ایجاد 6500 شغل پایدار با محصولات پالایشگاهی 40 درصد ارزان تر از قند و شکر

رییس جمهوری پس از افتتاح پالایشگاه غلات زر و بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع، با شادباش گویی دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، به همه ملت ایران، گفت: مردم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و دولت با همه توان وارد عمل شده است

کشورهای زیادی مشتری محصولات پالایشگاه غلات زر شدند/ ایجاد 6500 شغل پایدار با محصولات پالایشگاهی 40 درصد ارزان تر از قند و شکر


رییس جمهوری پس از افتتاح پالایشگاه غلات زر و بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع، با شادباش گویی دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، به همه ملت ایران، گفت: مردم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و دولت با همه توان وارد عمل شده است.

به گزارش ایانا، حسن روحانی امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال صدها و هزاران طرح در سراسر کشور افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

روحانی افتتاح پالایشگاه غلات زر را حائز اهمیت برشمرد و گفت: این پالایشگاه تأسیساتی دانش بنیان و جزو نخستین ها است که در آن ذرت تبدیل به قند مایع می‌شود و محصول آن در داخل و خارج مصرف‌کننده داشته است. تا آنجا که همین امروز کشورهای زیادی متقاضی خرید این محصول هستند.

رییس‌ جمهوری اظهار داشت: ارزش محصول این پالایشگاه به اندازه قند و شکر با قیمتی پایین‌تر و حدود 40 درصد ارزان‌تر است و به همین دلیل بهره‌برداری از این پالایشگاه اقدامی اقتصادی، تولیدی و دانش‌بنیان است که در مجموع 6 هزار و 500 اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

روحانی تأکید کرد: تأسیسات و بنیان‌های دانش بنیان که می‌تواند برای جوانان تحصیلکرده اشتغال ایجاد کند، برای دولت بسیار حائز اهمیت است.

رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه پالایشگاه غلات زر توسط بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات به بهره‌برداری رسیده است، گفت: اگر به بخش خصوصی میدان داده شود، شاهد یک حرکت خوب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور خواهیم بود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید