Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه فجر صورت می گیرد:

بهره برداری از ۴ طرح شیلاتی در استان مرکزی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: با بهره برداری از این طرح ها ۱۱۱ هزار قطعه به ظرفیت تولید ماهی زینتی استان اضافه خواهد شد و همچنین برای نخستین بار در استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی بازارچه عرضه آبزیان با ظرفیت عرضه سالانه ۳۰۰ تن انواع آبزیان در شهر اراک به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از ۴ طرح شیلاتی در استان مرکزی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از مورد بهره برداری جهار طرح شیلاتی همزمان با گرامیداشت دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، حسن اکبری با بیان این مطلب گفت: این طرح ها شامل سه طرح تکثیر و پرورش ماهی زینتی و یک طرح با عنوان بازارچه عرضه آبزیان است.

وی افزود: این چهار طرح در شهرهای اراک, فراهان و دلیجان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح ها را ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ایجاد شده را ۲۹ نفر اعلام کرد.

اکبری یادآور شد: با بهره برداری از این طرح ها ۱۱۱ هزار قطعه به ظرفیت تولید ماهی زینتی استان اضافه خواهد شد و همچنین برای نخستین بار در استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی بازارچه عرضه آبزیان با ظرفیت عرضه سالیانه ۳۰۰ تن انواع آبزیان در شهر اراک به بهره برداری خواهد رسید.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید