Iranian Agriculture News Agency

نهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی و هشتمین جشنواره شهاب برگزار می‌شود

نهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه علمی دکتر هدایت) و هشتمین جشنواره شهاب (R&Dهای برتر صنعت غذا) با حضور مسئولان، دانشگاهیان و جمع کثیری از مدیران و صاحبان صنعت غذای کشور برگزار می‌شود.

نهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی و هشتمین جشنواره شهاب برگزار می‌شود

نهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه علمی دکتر هدایت) و هشتمین جشنواره شهاب ( R&D های برتر صنعت غذا) با حضور مسئولان، دانشگاهیان و جمع کثیری از مدیران و صاحبان صنعت غذای کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایانا، این جشنواره با هدف بررسی مسائل و مشکلات صنعت غذا و تجلیل از مقام پیشکسوتان عرصه علم و صنعت، دانشگاهیان، بازنشستگان وزارتخانه‌ها و معرفی پیشگامان و همچنین واحدهای برتر صنعت غذایی که دارای نقطه قوت در حوزه تحقیق و توسعه ( R&D ) برگزار می‌شود.

جشنواره یادشده در روز یک شنبه هشتم اسفند ماه سال جاری در انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: زنده‌یاد دکتر حبیب‌الله هدایت که از او به‌عنوان پدر علم تغذیه ایران یاد می‌کنند (زاده ۱۲۹۹، شهرضا، اصفهان - در گذشت ۱۷ مهر ۱۳۹۲) پزشک ایرانی بود. او تخصص خود در زمینه زنان و بهداشت عمومی را در زمان تحصیلش در فرانسه و در زمینه علوم تغذیه در انگلیس دریافت کرد. پس از بازگشتش به ایران انستیتو علوم تغذیه، انجمن دیابت ایران و انستیتو بهداشت کار را تأسیس کرد. وی مؤلف شش کتاب و ده‌ها گزارش و مقاله تحقیقاتی در زمینه صنعت غذا است./


K-951112-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید