Iranian Agriculture News Agency

در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی صورت می گیرد:

بهره برداری از 43 پروژه زیربنایی و تولیدی در آذربایجان شرقی با اعتبار 630 میلیارد ریال

افتتاح کارخانه تولید مکمل غذایی دام و طیور رضوان، لوله گذاری و آبیاری تحت فشار 18 هکتار از اراضی زراعی روستای اشتلق، افتتاح کارخانه فرآوری میوه جات هسته دار، افتتاح واحد پرورش گاو اصیل شیری (رشدی لاله)، کارخانه برنج کوبی قزل اوزن و بهره برداری از مزرعه پرورش مکانیزه ماهیان سردابی با ظرفیت 200 تن در یک دوره از شاخص ترین این پروژه ها به شمار می رود.

بهره برداری از 43 پروژه زیربنایی و تولیدی در آذربایجان شرقی با اعتبار 630 میلیارد ریال

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از بهره برداری 43 پروژه زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی با اعتبار 630 میلیارد ریال در ایام ا... مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، کریم مهری در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها، مبلغ 630 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 100 درصد در استان آذربایجان شرقی هزینه شده است.

وی افتتاح کارخانه تولید مکمل غذایی دام و طیور رضوان در شهرستان تبریز، لوله گذاری و آبیاری تحت فشار 18 هکتار از اراضی زراعی روستای اشتلق شهرستان بستان آباد، افتتاح کارخانه فرآوری میوه جات هسته دار، افتتاح واحد پرورش گاو اصیل شیری (رشدی لاله) در شهرستان تبریز، افتتاح کارخانه برنج کوبی قزل اوزن میانه و بهره برداری از مزرعه پرورش مکانیزه ماهیان سردابی با ظرفیت 200 تن در یک دوره در شهرستان ورزقان ­_ خاروانا را از شاخص ترین این پروژه ها عنوان کرد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های اجرایی سازمان جهادکشاورزی استان در ایام ا... مبارک دهه فجر گفت: برگزاری یادواره شهدای منطقه ارسباران شهرستان اهر، شرکت در مراسم عبادی _ سیاسی نماز جمعه در سطح استان، برگزاری ویژه برنامه امور زنان در روستای زنوز شهرستان مرند، اجرای مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور همکاران و ادارات تابعه و حضور و شرکت گسترده مدیران و پرسنل سازمان در مراسم راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور، دیگر برنامه های پیش بینی شده سازمان در این دهه مبارک به شمار می رود.

مهری با اشاره به سیاست سازمان در سرعت بخشی به روند توسعه کیفی بخش های مختلف کشاورزی در استان اضافه کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در آذربایجان شرقی در تولید کمی و کیفی محصول در تمامی زیر بخشهای کشاورزی، سازمان با هدایت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به بخش های زیر بنایی و سرمایه ای، در نظر دارد علاوه بر تعامل بهتر و بیشتر با بهره برداران در ایجاد اشتغال مولد و هدایت زیر بخش ها به سوی توسعه پایدار با مدیریت بهینه و استفاده صحیح از امکانات تولید، دسترسی به توسعه پایدار در مدت زمان تعریف شده را میسر سازد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید