Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از قهرمان تالاب و افتتاح ساختمان موزه طبیعی شادگان

فردا؛ مراسم روز جهانی تالاب‌ها باحضور ابتکار در اهواز برگزار می‌شود

مراسم روز جهانی تالاب ها فردا به میزبانی اداره کل محیط زیست خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

فردا؛ مراسم روز جهانی تالاب‌ها باحضور ابتکار در اهواز برگزار می‌شود

مراسم روز جهانی تالاب ها فردا به میزبانی اداره کل محیط زیست خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نماینده مقیم سازمان ملل در ایران و سفرای کشورهای استرالیا، آلمان، نروژ، عراق و افغانستان، معاون محیط زیست دریایی، معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست و محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود .

مراسم روز جهانی تالاب‌ها در بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار می‌شود. افتتاح مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین‌المللی شادگان و بازدید از این تالاب از دیگر برنامه‌های این روز است .

امسال طبق روال هر ساله قهرمان تالاب نیز انتخاب خواهد شد و قهرمان تالاب در سه سطح اجرایی، پژوهشی و مشارکت عمومی تقدیر خواهند شد .

علاوه بر این، مسابقه عکاسی جهانی نیز طبق روال هر ساله به این مناسبت برگزار می‌شود که جوانان 18 تا 25 ساله می‌توانند از تاریخ 14 بهمن‌ماه تا 12 اسفندماه 95 با ارسال آثار خود به سایت کنوانسیون رامسر در این مسابقه جهانی شرکت کنند. برندگان این مسابقه بلیت پرواز رایگان برای بازدید از یکی از تالاب‌های بین‌المللی را دریافت می‌کنند .

بر پایه این گزارش، برگزاری کارگروه استانی بررسی راهکارهای مقابله با پدیده گرد و غبار از دیگر برنامه های سفر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست به استان خوزستان است .

این هشتمین سفر خانم دکتر ابتکار به استان خوزستان است که در راستای بررسی نقش و جایگاه تالاب‌ها انجام می‌شود .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید