Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی در نشست ستاد توسعه شیلات استان هرمزگان:

استانداری در زیرساخت‌ها مساعدت کند، در توسعه پرورش در قفس و لایروبی‌ها کمک می‌کنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورت مساعدت استانداری در باب رفع مشکلات زیرساختی سایت‌های پرورش میگو، ما نیز در مرکز تعهد می‌کنیم در سایر حوزه‌های شیلاتی از جمله توسعه پرورش در قفس و لایروبی‌ها به استان کمک کنیم

استانداری در زیرساخت‌ها مساعدت کند، در توسعه پرورش در قفس و لایروبی‌ها کمک می‌کنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورت مساعدت استانداری در باب رفع مشکلات زیرساختی سایت‌های پرورش میگو، ما نیز در مرکز تعهد می‌کنیم در سایر حوزه‌های شیلاتی از جمله توسعه پرورش در قفس و لایروبی‌ها به استان کمک کنیم .

به گزارش ایانا از بندرعباس،حسن صالحی در نشست ستاد توسعه شیلات استان هرمزگان اظهارداشت: صنعت میگو به عنوان یکی از صنایع مهم در حوزه تولید و شیلات به شمار می‌رود .

وی بیان‌داشت: پشتیبانی خوبی در استان هرمزگان از صنایع شیلاتی را شاهد هستیم که ریشه در نگاه عمیق و کاربردی مسئولان رده بالای استان دارد .

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح‌کرد: آبزی‌پروری منطبق‌ترین فعالیت صنعتی با محیط زیست است که این امر نشان از اهمیت و به صرفه‌ بودن این صنعت دارد .

صالحی بیان‌کرد: ‌زمانی می‌توانیم محیط زیست خوبی داشته باشیم که مردم در رفاه، امنیت و معیشت مطلوب و مناسب قرار داشته باشند .

رئیس سازمان شیلات ایران افزود: هرمزگان در سال‌های اخیر روند خوبی را در پرورش میگو پشت سر گذاشته به نحوی که در این سال‌های در حجم تولید بوشهر را جا گذاشته و این دستاورد مهمی به شمار می‌ رود .

وی ابراز کرد: در صورت مساعدت استانداری در باب رفع مشکلات زیرساختی سایت‌های پرورش میگو، ما نیز در مرکز تعهد می‌کنیم در سایر حوزه‌های شیلاتی از جمله توسعه پرورش در قفس و لایروبی‌ها به استان کمک کنیم .

در ادامه این نشست، جاسم جادری تاکیدکرد: مسائل و مباحث مطرح شده از طرف فعالان بخش خصوصی در حوزه شیلاتی و آبزی ‌پروری به طور جز به جز مورد پیگیری قرار می‌گیرد .

وی بیان‌داشت: فعالان حوزه‌های تولید به ویژه در حوزه آبزیان به دلیل اینکه این حوزه، جدید و به روز است به عنوان خط‌شکن محسوب می‌‌شوند .

استاندار هرمزگان افزود: هر که در راه اعتلای ایران کمک می‌کند به نوعی سرباز و خادم ملت است پس جا دارد که با تمام همت و تلاش گام در راه رفع مشکلات آنها برداریم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید