Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می گیرد:

بهره‌برداری از طرح آبخیزداری خانقاه سرخ ارومیه با اعتبار 32 میلیارد ریال

مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: طرح آبخیزداری خانقاه سرخ ارومیه از طرح های مهم به شمار می رود که با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال انجام شده است. مساحت حوزه بیش از شش هزار و 700 هکتار بوده و عملیات مکانیکی آن در حدود 15 هزار و 550 متر مکعب است .

بهره‌برداری از طرح آبخیزداری خانقاه سرخ ارومیه با اعتبار 32 میلیارد ریال

مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از بهره برداری طرح آبخیزداری در روستای خانقاه سرخ ارومیه همزمان با دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، رحمان وهاب زاده با بیان این مطلب اظهارکرد : این طرح یکی از طرح های مهم و بزرگی به شمار می رود که با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال انجام شده است. مساحت حوزه بیش از شش هزار و 700 هکتار بوده و عملیات مکانیکی آن در حدود 15 هزار و 550 متر مکعب است .

وی افزود: عملیات مکانیکی این طرح اعم از سنگی، گابیونی و خشکه چینی و همچنین عملیات بیو مکانیکی آن 4500 هکتار را در بر می گیرد که همه این عملیات اجرایی شده و به پایان رسیده است .

مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی تأکید کرد: این طرح از محل اعتبارات ملی اجرایی شده است و آغاز عملیات آن از سال 1391 بوده است که در حال حاضر آماده بهره برداری است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید