Iranian Agriculture News Agency

برای انتقال فناوری و افزایش ارزش افزوده

کنیا 100 میلیون دلار از هند برای مکانیزاسیون کشاورزی دریافت کرد/ کنیا ارزش صادرات به هند را با تغییر دادن پایه صادرات خود فزایش می‌دهد

اوهورو کنیاتا، رئیس جمهوری کنیا ونارندا مودی Narendra Modi، نخست وزیر هند موافقتنامه دوجانبه برای پرداخت وام 100 میلیون دلاری به کنیا در راستای مکانیزاسیون کشاورزی در منطقه شرق آفریقا امضا کردند.

کنیا 100 میلیون دلار از هند برای مکانیزاسیون کشاورزی دریافت کرد/ کنیا ارزش صادرات به هند را با تغییر دادن پایه صادرات خود فزایش می‌دهد

اوهورو کنیاتا، رئیس جمهوری کنیا ونارندا مودی Narendra Modi ، نخست وزیر هند موافقتنامه دوجانبه برای پرداخت وام 100 میلیون دلاری به کنیا در راستای مکانیزاسیون کشاورزی در منطقه شرق آفریقا امضا کردند.

به گزارش ایانا از وب‌سایت African Farming ، اوهورو کنیاتا و نارندرا مودی، یک معامله اعتباری با هدف مکانیزاسیون کشاورزی کنیا را امضا کردند. این قرارداد در دهلی، 11 ژانویه به امضا رسید.

کنیا امیدوار است تا ارزش صادرات خود به هند را با تغییردادن پایه صادرات خود در بخش کشاورزی و مواد معدنی به سمت محصولات تولیدی مبتنی بر ارزش افزوده افزایش دهد. هدف کلی این است که با همکاری هند، فناوری منتقل شده، تا کمکی به ظرفیت کنیا برای افزودن ارزش به منابع طبیعی و محصولاتش شود.

کنیاتا در یک نشست خبری مشترک با نخست وزریر هند در دهلی نو گفت: "دولت مشتاق است تا به میزان حجم و ارزش پایه صادرات کنیا در زمینه کشاورزی و تولیدات معدنی مواد خام با انجام ارزش افزوده محصولات، اضافه شود."

با توجه به گزارش Business Daily ، چند شرکت چند ملیتی هند مشتاق هستند تا کسب و کار در کنیا داشته باشند، ازجمله ساخت و ساز در بخش خط انتقال برق تحت اعتبار 61.6 میلیون آمریکا که درحال انجام است./

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید