Iranian Agriculture News Agency

معاون فرمانداری شهرستان پاوه در آیین افتتاح باجه‌ خدمات بانکی روستای شمشیر عنوان کرد:

کاهش ترددهای غیرضروری روستائیان به شهرها با توسعه شعب پست بانک

معاون فرمانداری شهرستان پاوه گفت: حمایت از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ ایران در روستاها و مناطق کم‌ برخوردار برای دسترسی هموطنان به این خدمات ارزنده وظیفه همه مسئولان است.

کاهش ترددهای غیرضروری روستائیان به شهرها با توسعه شعب پست بانک


سیدنجیب میرانی، معاون فرمانداری شهرستان پاوه در آیین افتتاح باجه‌ خدمات بانکی روستای شمشیر این شهرستان گفت: حمایت از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ ایران در روستاها و مناطق کم‌برخوردار برای دسترسی هموطنان به این خدمات ارزنده وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش ایانا از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، سیدنجیب میرانی معاون فرمانداری شهرستان پاوه در مراسم افتتاح باجه‌ خدمات بانکی روستای شمشیر این شهرستان تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران، بانک خدمتگذار در مناطق محروم و روستائی است که ماهیت آن حضور مؤثر در مناطقی است که سایر بانک‌ها به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حاضر به ارائه خدمت در آن نیستند.


وی افزود: این بانک با هدف گسترش عدالت اجتماعی در مناطق محروم و روستائی و کاهش شکاف دیجیتالی اقدام به ارائه خدمات مالی و بانکی بصورت حضوری و آنلاین در این مناطق نموده که موجب کاهش تردد های غیرضرور روستائیان برای انجام عملیات بانکی به شهرها شده است.
میرانی در پایان با قدردانی از زحمات و خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در راستای ایجاد و راه‌اندازی باجه‌های خدمات بانکی در روستاها ابراز امیدواری نمود که با جذب سپرده‌های حاصل از فعالیت‌های روستائیان و صرف آن در همان مناطق شاهد فقرزدائی، اشتغالزائی و رشد و رونق اقتصادی این مناطق باشیم.
همچنین در ادامه وحید اخوان‌پور، رئیس دایره خدمات‌بانکی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از حمایت‌های فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان پاوه از این بانک اظهار کرد: پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه ICT به هموطنان به ویژه روستائیان خدمات نوین و متنوع بانکی را ارائه می‌نماید.
وی؛ نقش مسئولان دستگاه‌های اجرائی مرتبط با روستاها را در اطلاع‌رسانی و بهره‌مندی روستائیان از خدمات باجه‌های خدمات بانکی پست‌بانک را بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار حمایت آنان از این بانک جهت رونق و شکوفائی اقتصادی روستاها شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید