Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان ایلام اعلام کزد:

افتتاح فاز نخست واحد گاوداری شیری 700 رأسی در شهرستان ایوان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: با بهره برداری کامل از واحد گاوداری شیری قطعاً بخشی از نیاز واحدهای پرواربندی گوساله استان به گوساله نر پرواری و نیز واحد گاوداری شیری به تلیسه مورد نیاز و همچنین شیرخام با کیفیت بالا برای کارخانجات شیر و فرآورده های لبنی استان تأمین می شود.

افتتاح فاز نخست واحد گاوداری شیری 700 رأسی در شهرستان ایوان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان ایلام از افتتاح فاز نخست واحد گاوداری شیری 700 رأسی در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، مجتبی شیرخانی با اعلام این خبر گفت: فاز نخست واحد گاوداری شیری شرکت کشت و دام قیام اصفهان وابسته به بنیاد مستضعفان به ظرفیت 700 رأس واقع در شهرستان ایوان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ، مدیرکل دامپزشکی و سایر مسئولان محلی از جمله فرماندارشهرستان، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و ... افتتاح شد.

وی افزود: این گاوداری در سطح 10 هکتار با زیربنای بالغ بر 30 هزار مترمربع شامل مسقف و غیرمسقف و با اشتغالزایی مستقیم 35 نفر و غیر مستقیم 110 نفر وبا پیش بینی تولید شش هزار و 400 تن شیرخام و 112 تن گوشت قرمز با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی و با هزینه شخصی احداث شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان ایلام یادآور شد: با بهره برداری کامل از واحد گاوداری شیری قطعاً بخشی از نیاز واحدهای پرواربندی گوساله استان به گوساله نر پرواری و نیز واحد گاوداری شیری به تلیسه مورد نیاز و همچنین شیرخام با کیفیت بالا برای کارخانجات شیر و فرآورده های لبنی استان تأمین می شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید