Iranian Agriculture News Agency

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی:

4800 خانوار مستمری بگیر آذربایجان شرقی عیدی می گیرند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: تا پایان بهمن ماه به کلیه مستمری بگیران آذربایجان شرقی مبلغ 300 هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت خواهد شد.

4800 خانوار مستمری بگیر آذربایجان شرقی عیدی می گیرند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: به چهار هزار و 800 مستمری بگیر صندوق در استان تا پایان بهمن ماه جاری عیدی پرداخت می شود .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، محمد نظری در جمع اهالی شهر کشکسرای شهرستان مرند با تشریح خدمات دولت یازدهم در پوشش بیمه اجتماعی برای ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، اظهار داشت: پرداخت انواع مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت از وظایف قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر محسوب می شود .

وی با اشاره به صدور احکام مستمری برای چهارهزار و 800 خانوار عضو صندوق در استان از بدو تأسیس صندوق تاکنون، افزود: تا پایان بهمن ماه به کلیه مستمری بگیران آذربایجان شرقی مبلغ 300 هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت خواهد شد .

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه در شهرستان مرند بیش از 17 هزار و 900 نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان قرار دارند، گفت: این موفقیت را مرهون حمایت ها و اقدام عملی کارگزاران صندوق در سطح شهرستان هستیم .

وی ادامه داد: کسب جایگاه نخست شهرستان مرند در بین شهرستان های 21گانه استان، نشان از فرهنگ بیمه پذیری بالا و آینده نگری اهالی روستاها و کشاورزان مرندی دارد .

نظری در خاتمه از افراد فاقد بیمه اجتماعی ساکن در شهر کشکسرای و روستاهای اطراف برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دعوت کرد و سپس به همراه کارگزاران شهرستان در فضایی صمیمی به مشکلات بیمه ای اهالی رسیدگی کرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید