Iranian Agriculture News Agency

به منظور ساماندهی پسماندهای کشاورزی؛

اتحادیه امور صنفی فروشندگان سموم کشاورزی در شهرستان البرز تشکیل می‌شود

مزایای تشکیل اتحادیه فروشندگان سموم کشاورزی، الزام در فروش سموم با نسخه گیاهپزشک، برنامه‌ریزی برای امور رفاهی سم فروشی ها، نظارت مناسب بر اعضاء، تصمیم سازی برای گسترش فعالان این حوزه، آموزش های صنفی و ایجاد فرصت های شغلی و درآمدی و لزوم آمادگی برای حمایت فرهنگ سازی برای جمع آوری ظروف سموم است.

اتحادیه امور صنفی فروشندگان سموم کشاورزی در شهرستان البرز تشکیل می‌شود

در راستای ساماندهی پسماندهای کشاورزی با موافقت فروشندگان سموم کشاورزی در شهرستان البرز، اتحادیه امور صنفی فروشندگان سموم در این شهرستان تشکیل خواهد شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، در جلسه تشکیل هیأت موسس اتحادیه فروشندگان سموم و ساماندهی ظروف حاوی آفت کش های شیمیایی (پسماندهای ویژه کشاورزی) که با حضور کارشناسان حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان البرز و فروشندگان سموم این شهرستان برگزار شد، برای تشکیل اتحادیه رأی گیری انجام شد که فروشندگان سموم با موافقت برای تشکیل اتحادیه، نماینده خود را برای عضویت در هیأت مؤسس اتحادیه امور صنفی فروشندگان سموم معرفی کردند .

براساس این گزارش، در این جلسه در خصوص قوانین حفظ نباتات مرتبط با سم فروشی ها، قوانینی که فروشندگان سموم ملزم به رعایت هستند و لزوم جمع آوری ظروف سموم و ساماندهی ظروف حاوی آفت کش ها مطالبی ارائه شد .

گفتنی است مزایای تشکیل اتحادیه فروشندگان سموم کشاورزی، الزام در فروش سموم با نسخه گیاهپزشک، برنامه‌ریزی برای امور رفاهی سم فروشی ها، نظارت مناسب بر اعضا، تصمیم سازی برای گسترش فعالان این حوزه، آموزش های صنفی و ایجاد فرصت های شغلی و درآمدی و لزوم آمادگی برای حمایت فرهنگ سازی برای جمع آوری ظروف سموم از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید