Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان اعلام کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی تهیه و کاشت نهال سالم در شهرستان رفسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: مهم ترین نکته در احیاء و احداث باغ، کاشتن نهال است. برای رسیدن به هدف های پیش‌بینی شده در تولید و کاشت نهال بیش‌ترین اهمیت را کیفیت بذری که کاشته می شود و عوامل کاشت به عهده دارند.

برگزاری کارگاه آموزشی تهیه و کاشت نهال سالم در شهرستان رفسنجان

کارگاه آموزشی تهیه و کاشت نهال سالم به منظور دسترسی ذینفعان به اطلاعات مربوط به فعالیت کشاورزی با موضوع نکات مهم در تهیه و کاشت نهال سالم در منطقه کبوترخان شهرستان رفسنجان برگزار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، حسین رضایی گفت: به منظور دسترسی ذینفعان به اطلاعات مربوط به فعالیت کشاورزی به عنوان رویکردی از نظام نوین ترویج کشاورزی کارگاه آموزشی با موضوع نکات مهم در تهیه و کاشت نهال سالم با حضور 28 نفر از کشاورزان پیشرو در محل خیریه حضرت فاطمه الزهرا(س) کبوترخان برگزارشد .

مدرس کارگاه در این جلسه آموزشی گفت: مهم ترین نکته در احیاء و احداث باغ کاشتن نهال است. برای رسیدن به هدف های پیش‌بینی شده در تولید و کاشت نهال بیش‌ترین اهمیت را کیفیت بذری که کاشته می شود و عوامل کاشت به عهده دارند .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان تأکید کرد: کشاورزان و باغداران نهال خود را از مراکزی که دارای مجوز قانونی هستند، تهیه کنند.

رضایی در پایان یادآور شد: در پایان این کارگاه آموزشی در زمینه مطالب مطرح شده و جزئیات آن بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید