Iranian Agriculture News Agency

در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان اشکذر استان یزد عنوان شد:

طولانی شدن روال اداری پرونده های خلع ید از اراضی ملی یزد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: هدف دولت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری جدید است و شورای حفاظت از اراضی ملی ضمن اعلام حمایت کامل در خصوص واگذاری زمین به واحد های تولیدی که متناسب با عرصه و عیان ظرفیت خود را افزایش داده اند، اقدام خواهد کرد.

طولانی شدن روال اداری پرونده های خلع ید از اراضی ملی یزد


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: اگر چه استان یزد جزو سه استان برتر در زمینه خلع ید در کشور است ولی این موضوع نباید خللی در حمایت از سرمایه گذاری ایجاد کند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، رئیس این سازمان در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان اشکذر اظهار داشت: هدف دولت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری جدید است و این شورا ضمن اعلام حمایت کامل در خصوص واگذاری زمین به واحد های تولیدی که متناسب با عرصه و عیان ظرفیت خود را افزایش داده اند، اقدام خواهد کرد .

سید جمال سجادی پور با بیان اینکه توجه به حفظ و صیانت از اراضی ملی در شهرستان اشکذر ستودنی است، افزود: واگذاری زمین در کمیسیون های تخصصی و توسط متولیان امر با دقت و ریز بینی خاص و در مدت زمان یک ماهه انجام می گیرد که این موضوع ضمن کاستن خطاها از بسیاری مشکلات احتمالی نیز جلوگیری می کند .

فرماندار اشکذر نیز با بیان اینکه صیانت و حفاظت از اراضی ملی وظیفه ای همگانی است، اظهار داشت : متولیان امر با دقت و توجه بیشتری در زمینه واگذاری زمین اقدام کنند تا این موضوع سوء استفاده های احتمالی را به حداقل برساند .

محمد علی شاه حسینی طولانی شدن روال اداری پرونده های خلع ید را از مشکلات مطرح شده در این شورا عنوان کرد و گفت : طولانی شدن زمان بررسی پروانه های خلع ید ضمن اینکه فرسایشی شدن روال اداری را در پی دارد، سبب از بین رفتن سرمایه های بیت المال نیز می شود .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید