Iranian Agriculture News Agency

گزارش تکان دهنده از تجاوز به زنان و دختران روستاهای هند+تصاویر

رکنا: ماجرای تجاوز دسته جمعی مردان هندی در سال های اخیر جنجال بزرگ به راه انداخته است اما این بار گزارشگر حقوق بشر از تجاوزات تکان دهنده ای پرده برمی دارد که از سوی افراد متعصب و نژاد پرست هندو به زنان مسلمان صورت گرفته است. این جنایت ها زمانی رخ داده که درگیری میان هندوها و مسلمانان در هند در سال 2013 میلادی شدت گرفت و بیش از 60 تن کشته و هزاران نفر مجبور به ترک روستاهایشان شدند و بسیاری از زنان مسلمان در روستاهای هند نیز هدف غیر انسانی ترین تجاوزات گرفتند .

گزارش تکان دهنده از تجاوز به زنان و دختران هندی+ تصاویر

در این حملات 7 زن مسلمان توسط بیش از 29 متهم مورد شکنجه و آزار قرار گرفتند اما هیچ کدام به درستی محاکمه نشده و با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند .

گزارش تکان دهنده از زنان قربانی تجاوز مردان هندی

گزارش تکان دهنده از زنان قربانی تجاوز مردان هندی

گزارش تکان دهنده از زنان قربانی تجاوز مردان هندی

" ماریا سلیم " از سازمان عفو بین الملل پس از سفر به هند در گزارش خود راجع به این زنان گفت :" این زنان قربانی حملات ناجوانمردانه ای هستند و چندین سال است که در انتظار اجرای عدالت به سر می برند. " روبینا " یکی از این زنان قربانی است که چهره اش را با روبند پوشانده و از مشکلات زندگی اش با من صحبت کرد . او دارای دو فرزند است و در خانه ای مخروبه روزگار خود را سپری می کند . او از حمله چهار مرد و تجاوز و شکنجه اش سخن گفت و از رفتار نامناسبی که با دختران در مدرسه می شود پرده برداشت. " روبینا " که از این بی عدالتی خسته شده می گوید که علاقه چندانی به پیگیری این موضوع ندارد چرا که می داند راه به جایی نخواهد برد ."
وی افزود:" وضعیت زندگی این زنان و خانواده هایشان بسیار بد است. آنها در روستاهای محل سکونت خود برق ندارند و از امکانات فاضلاب و جاده نیز بی بهره اند . " روبینا " در صحبت های خود از بی خوابی های شبانه ناشی از کابوس حمله می گوید . زن دیگر به نام " خالده " به نظر شجاع تر می آید . او ایالت اوتارپرداش را ترک کرده جایی که توسط 3 مرد مورد آزار قرار گرفته بود. "خالده" اکنون با کودکان خود در خفا زندگی می کند ." خالده " از تهدید های خود و خانواده اش توسط مردان مهاجم خبر داد ."
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید