Iranian Agriculture News Agency

دستور تخلیه اضطراری 2 روستا در فارس


فرماندار داراب گفت: با توجه به بارش های روزهای گذشته و همچنین بارش های شدیدتر روزهای آینده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان داراب به این دو روستا برای تخلیه اضطراری و دستور اسکان اضطراری داده شده است.

به گزارش ایرنا، فرماندار داراب گفت: با توجه به بارش های روزهای گذشته و همچنین بارش های شدیدتر روزهای آینده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان داراب به این دو روستا برای تخلیه اضطراری و دستور اسکان اضطراری داده شده است.


عبدالرضا قاسمپور عصر چهارشنبه پس از پایان جلسه ششم شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان داراب در مصاحبه با ایرنا افزود: با توجه به شدت بارندگی های روزهای آینده همه اداره ها و اعضای ستاد بحران در آمادگی کامل هستند.


وی از ساکنین مناطق شهرک بهار، کوه سفید و پاسلاری نیز خواست تا پایان بارندگی ها به روستاهای خود باز نگردند.


فرماندار داراب گفت: در بارندگی های روزهای آینده خطرات بیشتری مردم را تهدید می کند لذا از مردم داراب می خواهیم از تردد غیر ضرور و رفتن به سمت سدهای تغذیه مصنوعی جدا خودداری کنند.


نماینده عالی دولت در شهرستان داراب گفت:بارندگی به راه ها، جاده ها، منازل مسکونی، محصولات زراعی، باغ ها، مدارس و شبکه های آب، برق و گاز و ..زیان رسانده که تمام این موارد در حال جمع بندی است و به زودی خسارات وارد شده اطلاع رسانی خواهد شد.


قاسمپور از تلاش های اعضای شورای هماهنگی بحران داراب، شورای تامین، نیروی انتظامی، بسیج، نیروهای مردمی و همچنین همکاری صمیمانه خیرین شهرستان داراب تشکر کرد.


وی همچنین گفت:با توجه به بارش های خوب این چند روز بیش از پنج میلیون متر مکعب پشت سد رودبال آب جمع شده که با بارش های روزهای آینده بیشتر نیز خواهد شد.


فرماندار داراب و اعضای شورای بحران امروز نیز از روستاهای دچار مشکل، بازدید و دستور اسکان موقت اهالی روستای رکن آباد و بافت قدیم جنت شهر را در حسینیه ها و مدارس توسط هلال احمر صادر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید