Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

فعال‌سازی طرح‌های راکد دام و طیور در اردبیل با تسهیلات 372.7 میلیارد ریال

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: از طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌های عامل در سطح استان تاکنون 135 طرح تولیدی دام و طیور با تسهیلات بانکی 372 میلیارد و 700 میلیون ریال باعث ایجاد و تثبیت اشتغال برای 532 نفر شده است.

فعال‌سازی طرح‌های راکد دام و طیور در اردبیل با تسهیلات 372.7 میلیارد ریال

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از فعال‌سازی طرح‌های راکد دام و طیور با تسهیلات بانکی 372 میلیارد و 700 میلیون ریال در این استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، بهلول تکلوی در جلسه بررسی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای اجرای عملی اقتصاد مقاومتی در زیر بخش دام و طیور در سال 95 با بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی بویژه زیر بخش دام و طیور نقش کلیدی در تأمین امنیت غذایی دارد و یکی از کارآمدترین ابزاری که می‌تواند با ادامه تولید محصولات سالم و مستمر حداقل سطح اطمینان را در تأمین سبد غذایی خانوارها در بین تولیدکنندگان بخش ایجاد و آنان را به ادامه تولید و توسعه فعالیت دلگرم کند، تأمین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط است.

وی با اشاره به موفقیت و پیشرفت چشمگیر در معرفی متقاضیان تسهیلات ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب طی برگزاری جلسات منظم در کمیته فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، تعداد ثبت در این سامانه را 461 فقره طرح با تسهیلات بانکی به میزان دو هزار و 270 میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: از طرح های معرفی شده به بانک های عامل در سطح استان تاکنون 135 طرح تولیدی دام و طیور با تسهیلات بانکی 372 میلیارد و 700 میلیون ریال موجب ایجاد و تثبیت اشتغال برای 532 نفر شده است.

این مقام مسئول با با ابراز خرسندی تزریق منابع مالی به واحدهای راکد و غیرفعال استان در زیر بخش دام و طیور را مایه مباهات و دلگرمی فعالان این صنعت پویا و تامین کننده مایحتاج مواد پروتئینی خانوارها دانست و اعلام کرد: در مقام مقایسه با سال های گذشته با عنایت به مدیریت و برنامه ریزی های انجام گرفته و حمایت تحسین برانگیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عملکردی در سطح قابل قبول را شاهد خواهیم بود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید