Iranian Agriculture News Agency

یک بازی برد - برد برای محیط زیست و کشاورزان

قانون‌گذار ایالت نیویورک مشوق مالیاتی کربن کشاورزی را معرفی کرد

قانون‌گذار ایالت نیویورک قانونی برای کربن کشاورزی معرفی و اعلام کرد این نوع قانون در نوع خود نخستین قانونی است که معرفی شده است. این ایده برای ترویج فعالیت‌های کشاورزی سازگار با محیط زیست و به‌منظور کمک به درامد کشاورزان معرفی شده است.

قانون‌گذار ایالت نیویورک مشوق مالیاتی کربن کشاورزی را معرفی کرد

قانون‌گذار ایالت نیویورک قانونی برای کربن کشاورزی معرفی و اعلام کرد این نوع قانون در نوع خود نخستین قانونی است که معرفی شده است. این ایده برای ترویج فعالیت‌های کشاورزی سازگار با محیط زیست و به‌منظور کمک به درامد کشاورزان معرفی شده است.

به گزارش ایانا از سایت wamc ، دیدی برت Didi Barrett از حزب دموکرات مجلس نیویورک می‌گوید: "لایحه ای است که برای مشوق مالیاتی کربن کشاورزی در نظر گرفته شده است. این طرح مالیاتی جدید دولت در رسیدن به اهداف تغییر آب و هوا کمک می‌کند."

وی می‌گوید: "ایالت نیویورک از نخستین ایالت‌ها در کشور است که این قانون را معرفی کرده است و این یک بازی برد - برد برای محیط زیست و کشاورزان است."

لایحه کشاورزی امریکا در سال 2014، به وزارت کشاورزی ایالات متحده اقتداری داد تا با ارائه کمک‌های فنی به کشاورزان و صاحبان زمین در حمایت از پاسخ به تغییرات آب و هوا کمک کند.

برت می‌گوید: "این در حالی است که مکان‌هایی دیگر مانند کالیفرنیا توسعه برنامه با اهداف مشابه آغاز کرده‌اند، اما مشوق مالیاتی کربن برای کشاورزی نیویورک نخستین از نوع خود برای ایجاد یک معافیت مالیاتی برای کشاورزانی است که از روش‌های کشاورزی بر پایه آب و هوای هوشمند استفاده می‌کنند."

برت می‌گوید: "با کشاورزان در طول چند سال گذشته درباره اینکه چنین اعتبار مالیاتی می‌تواند مفید باشد یا خیر؟ صحبت شده است."

این گفت‌وگوها دست آخر به معرفی این لایحه منجر شده است. برت عضو کمیته حفاظت از کشاورزی و حفظ محیط زیست، افزود: "گزینه‌هایی هنوز هم نیاز دارد تا روی آنها کار شود، مانند معیارهای اندازه‌گیری و اینکه چگونه میزان کربن در خاک اندازه‌گیری شود."

وی یادآور شد: "در گام بعدی باید چگونگی تغییرات اندازه‌گیری شود، در ابتدا میزان کربن از خاک اندازه‌گیری می‌شود و سپس، طی یک چرخه خاص، برای مشاهده تغییر و افزایش کربن، دوباره این اندازه‌گیری انجام و پس از آن مالیات بر اساس آن محاسبه شود."

استیو آمرمان Steve Ammerman ، سخنگوی اداره کشاورزی نیویورک نیز گفت: "این یک مفهوم جالب و نشان‌دهنده شیوه‌های حفاظتی بیشتر برای استفاده کشاورزان است؛ مانند به کار نبردن شخم و استفاده از گیاهان پوششی و روش‌هایی زیست‌محیطی است. برای اینکه این قانون جدید است؛ بنابراین ما قصد داریم درباره جزئیات بیشتر و نحوه کار آن بیشتر گفت‌وگو کنیم."

Chris Pawelski ، از کشاورزان پیازکار در اورنج کانتی و مدیر اجرایی Farmroot ، سازمانی که حامی مزارع خانوادگی است، می‌گوید: "بدیهی است هر چیزی که به ترویج، بهره‌بردن از گیاهان پوششی و شخم کم باشد، بسیار مهم است؛ مالیات کربن ایده‌ای خوب است چراکه شیوه‌ای برای حمایت از چنین روش هایی است. در حال حاضر، این می‌تواند یک روش خوب باشد؛ چراکه اکنون قانون مالی برای این کار، وجود ندارد."

برت می‌گوید: "ما می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که نیویورک به انعطاف‌پذیری خاک و افزایش بهره‌وری دست می‌یابد." به گفته برت، این لایحه به‌زودی به سناتورهای ایالتی داده می‌شود تا برای معرفی لایحه در مجلس اقدام شود./

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید