Iranian Agriculture News Agency

با محوریت جهادکشاورزی استان خراسان رضوی؛

هیأت تجاری ایران عازم اتریش و هلند شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی گفت: هدف اصلی هیأت بررسی سیستم مدیریت گلخانه ها و تکنولوژی صنایع تبدیلی و کشاورزی کشورهای اتریش و هلند است.

هیأت تجاری ایران عازم اتریش و هلند شد

هیئت ۱۷ نفره استان خراسان رضوی به محوریت جهادکشاورزی خراسان رضوی راهی اتریش شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی، این هیأت به ریاست مجتبی مزروعی رئیس این سازمان و همراهی مسئولان و فعالان بخش خصوصی مرتبط در این سفر هشت روزه قصد دارند با مسئولان و مقامات اتریش، اسلواکی و هلند ملاقات کرده و از طریق بازدیدهای مرتبط، زمینه رشد و آخرین تکنولوژی های روز دنیا را بررسی کند.

مزروعی با بر شمردن اهداف این سفر افزود: هدف اصلی هیأت بررسی سیستم مدیریت گلخانه ها و تکنولوژی صنایع تبدیلی و کشاورزی این کشورها است .

وی با اعلام حضور بخش خصوصی در این سفر گفت: امیدوارم درجلساتی که از طریق سفارت ایران در این کشورها ترتیب داده می شود، پتانسیل های استان را بویژه در حوزه خشکبار بیشتر معرفی نموده، زمینه توسعه صادرات را نیز فراهم آوریم .

هیئت تجاری خراسان رضوی، وین را به مقصد اسلواکی ترک کرد

هیئت اقتصادی و تجاری سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی پس از مذاکره و بازدید از بخش های کشاورزی و اقتصادی اتریش، وین را به مقصد کشور اسلواکی ترک کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی گفت: با بررسی های انجام شده و تحلیل فعالیت های مرتبط با بخش کشاورزی در اروپا کشورهایی همچون اتریش، اسلواکی، هلند، ایتالیا، فرانسه و آلمان از جمله کشورهایی هستند که از پتانسیل مطلوبی برای همکاری با استان خراسان رضوی برخوردارند.

مزروعی گفت: در مدت سه روز حضور در کشور اتریش، با هماهنگی های صورت گرفته و برنامه ریزی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش، ملاقات با وزیر کشاورزی ایالت اشتایرمارک اتریش و دیدار با جمعی از فعالان بخش خصوصی و اتاق اقتصادی، بازدید از مجموعه های سورتینگ، سردخانه ها، باغات مربوط، تصفیه خانه آب، کارخانه تراکتورسازی اتایر، واحدهای گاوداری صنعتی و بازدید از کارخانه تولید ادوات و دنباله بندهای تراکتور و سایر موارد در بخش از مهم ترین دستاوردهای مثبت این هیئت اعزامی بود که ابراز تمایل اتریش به همکاری دو جانبه را به همراه داشت .

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی این بازدید ها و ملاقات ها را بسیار مؤثر در افزایش روابط مشهد اشتار مارک دانست و گفت: یکی از نیازهای ما در تکنولوژی، بروز نمودن صنایع و بخش های تولید است.

رسولیان گفت: بازدید از تصفیه خانه سنت پولین بسیار مثبت بود و استفاده از تکنولوژی آن جزء نیازهای استان به شمار می رود.

وی گفت: دعوت از مدیران شرکت سازنده این تصفیه خانه بعد از هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.



انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید