Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

«سبا» جایگزین سامانه دما می شود

مدیر کل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد: از ابتدای سال ۹۶ سامانه سبا جایگرین سامانه دما خواهد شد.

«سبا» جایگزین سامانه دما می شود

مدیر کل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد: از ابتدای سال ۹۶ سامانه سبا جایگرین سامانه دما خواهد شد .

به گزارش ایانا از روابط‌ عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، عباس باقری با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر امکان استفاده از سامانه سیستم بیمه اجتماعی (‌سامانه سبا‌) صندوق در مدیریت‌های استانی و تمامی کارگزاری‌های صندوق در سراسر کشور فراهم شده و به عبارتی این سامانه وارد فاز عملیاتی شده است. با این وجود، این سامانه تا پایان سال 1395 خورشیدی به صورت همزمان و موازی با سامانه دما در دسترس تمامی کارگزاران صندوق خواهد بود .

وی افزود: سامانه سبا به لحاظ نرم‌افزاری به نحوی تهیه شده است که امکان استفاده از آن برای تمامی کاربران با رعایت حدود دسترسی در سراسر کشور فراهم است .

مدیر کل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تصریح کرد: برای تمامی کارگزاران صندوق در سراسر کشور نام کاربری و کلمه عبور ورود به سامانه تعریف شده و در اختیار مدیریت‌های استانی قرار گرفته است و کارگزاران صندوق موظفند در اولین فرصت با مراجعه به مدیریت‌های استانی نسبت به دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود به همراه یک عدد لوح فشرده (‌سی دی‌) آموزشی اقدام کنند.

با راه‌اندازی سامانه سبا، از این پس، ثبت‌نام بیمه شدگان، تایید کارگزاری و سایر موضوعات مرتبط با امور بیمه‌ای، به صورت آنلاین و تحت شبکه اجرا می‌شود./



انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید