Iranian Agriculture News Agency

انتقاد و درخواست علی کریمی، پای پست رئیس جمهوری



کامنت علی کریمی پای پست حسن روحانی در اینستاگعلی کریمی کلاً متفاوت است. شاید برای همین تفاوت‌هایش بود که یک بار «اریش روته مولر» او را در کلاس مربیگری سطح A جهانی (تهران) یک دیوانه غیرقابل‌پیش‌بینی خواند.
در تمام سال‌های زندگی‌اش نشان داده که از کنار معضلات کشورش به سادگی نگذشته. سال ۸۴ وقتی بازیکن تیم ملی ایران بود، برانکو او را نماد واقعی یک انسان دانست. در لابی هتل، او را با دست به دوستانش نشان داد که در حال گفت و گو با یک مادر و دختر بود. گفت که علی ماه‌هاست که تمام هزینه‌های جهیزیه و ازدواج این دختر را تقبل کرده. می‌آیند، فاکتور می‌دهند، کریمی نقد پرداخت می‌کند.
سال‌ها بعد، وقتی برای سال‌های پایانی بازیگری‌اش به ایران برگشت، هرماه به روستای «قیدار» که میان قزوین و زنجان واقع‌شده است، می‌رفت. قرار بود در یکی از این دفعات، عکاسی به روستا برود و از این اقدام کریمی گزارش تصویری تهیه کند، اما کریمی، دوربین عکاس را گرفت و از او خواست به‌جای تهیه گزارش، در توزیع وسایل به خانواده‌ها کمک کند. عصر همان روز دو دروازه در کوچه‌های خاکی کاشته شد و علی کریمی به همراه عکاس و اهالی محل با بچه‌های روستا فوتبال بازی کردند. او در حال حاضر مشغول تأمین هزینه تحصیل چند کودک افغانستانی در ایران است.
دیروز کریمی در پست اینستاگرامی خود از رییس سازمان محیط‌زیست خواسته بود که اگر نمی‌تواند کاری برای مردم بکند استعفا بدهد و برود. او نوشته بود: «خدا خدا خدایا برس به فریادش از دست ما که جز دعا و همدردی کاری بر نمیاد خانم ابتکار این مطلب دکتر شریعتی رو خوندی جایی!! اگر نمی‌توانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی!!؟؟» حالا یک رفتار تازه بروز داده. یک نوشته تند، در صفحه اینستاگرام شخص رئیس جمهور.
حسن روحانی در اینستاگرام خود با تصویری که آلودگی شهر اهواز را نشان می‌دهد امروز نوشت که از صبوری مردم اهواز و خوزستان سپاسگزار است و وعده‌هایی برای رفع این مشکل داد. اما علی کریمی، منتظر اقدامی که همواره طی سال‌های اخیر در شفاهیات خلاصه‌شده نماند.
علی پای پست رئیس جمهوری نوشته است: «دکتر روحانی کاش اون ابتکارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن یک پست با مردم خوزستان یه همدردی می‌کردن، کار دیگه که انتظاری نمی‌ره!!!! کاش از کسایی استفاده کنید که دلسوز باشن، خیلی زود دیر میشه دکتر، بزارین مردمی که به شما رأی دادن بابت رأی شون سر خورده نشن، یه تجدید نظر روی افراد اطرافتون بکنین، کار را دست کاردان بسپارید، حتماً لطفاً»
بعد از متنی که علی کریمی برای حسن روحانی نوشت، پست اینستاگرامی رییس‌جمهوری در مورد خوزستان در کمتر از 4 ساعت به ۳۵ هزار لایک و ۲۲۰۰ کامنت رسید. اتفاقی که برای پست‌های اینستاگرامی حسن روحانی اصلاً مرسوم نیست. شاید در طول یک هفته هم پست‌های رئیس‌جمهوری ایران تا این حد مورد اقبال مردم قرار نگیرد.
عصر ایران نوشته است که پرلایک ترین پست رییس‌جمهوری در ۵ هفته گذشته مربوط به خبر فوت آیت الله هاشمی بود که ۱۰۴ هزار لایک دارد و ۲۹۰ هزار کامنت.
حالا پستی که رئیس‌جمهوری برای خوزستان منتشر کرده و با انتقاد و البته کنایه علی کریمی به شخص روحانی و معصومه ابتکار هم همراه بوده، در کمتر از یک روز به چنین رکوردی نزدیک شده است.
علی کریمی متفاوت است. در گفتن و نوشتن، حساب‌ و کتاب آینده را نمی‌کند. به آنچه معتقد است دل می‌بندد و بس.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید