Iranian Agriculture News Agency

بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی از نخستین پالایشگاه غلات کشور

علی شمخانی در بازدید از نخستین پالایشگاه غلات کشور از نزدیک با ظرفیت ها و روند تولید محصولات این پالایشگاه آشنا شد.

بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی از نخستین پالایشگاه غلات کشور

علی شمخانی در بازدید از نخستین پالایشگاه غلات کشور از نزدیک با ظرفیت ها و روند تولید محصولات این پالایشگاه آشنا شد.

به گزارش ایانا، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: تقویت تولید داخلی با محوریت بخش خصوصی و خروج از رکود، دو اولویت مهم در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران جهت حفظ و بقای خود در برابر هجمه وسیع و سنگین نظام سلطه و همزمان به منظور تحقق اهداف و آرمان های خود، باید به طور پیوسته و پر شتاب بر توانمندی ها و قابلیت های خود به ویژه در حوزه های مختلف اقتصادی بیفزاید.

علی شمخانی گفت: کسب اقتدار ملی در گرو تحکیم ساخت درونی قدرت ملی است که با شکوفایی استعدادهای درونی و با تکیه بر ظرفیت های داخلی نظام محقق می شود.

شمخانی با بیان اینکه حوزه اقتصاد مهم ترین و تأثیرگذارترین حوزه حیات اجتماعی است که نقشی ویژه و رو به گسترشی در ایجاد امنیت در سطوح ملی و بین المللی کشورها و پایداری آن دارد، خاطرنشان کرد: امنیت اقتصادی سبب بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در کشور می شود.

وی نقش صنعتگران و تولید کنندگان را دارای اهمیت ویژه برای استحکام بخشی به زیرساخت های اقتصادی کشور دانست و افزود: با وجود ظرفیت های بی بدیلی مانند نیروی انسانی ماهر و نخبه، فرهنگ و تمدن غنی و در اختیار داشتن مواد اولیه مورد نیاز برای تولید مانعی در برابر پیشرفت و رونق اقتصادی به جز اقدامات مخرب نفوذی های اقتصادی و دشمنان ملت برای کاستن از اراده ملی در این بخش وجود ندارد.

شمخانی گفت: دولت با همکاری تمامی بخش ها در تلاش است تا مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداشته و زمینه های افزایش اشتغال و رونق را فراهم نماید.

وی افزود: بخش خصوصی نیز با بهره گیری از تولیدات دانش بنیان و گسترش تحقیق و توسعه می تواند ظرفیت های جدیدی خلق و کارآمدی و اثربخشی خود را توسعه دهد./


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید