Iranian Agriculture News Agency

آنجلینا جولی به توصیه تغذیه‌ای فائو عمل کرد/ خوردن حشرات به اتفاق فرزندان در برنامه زنده تلویزیونی

آنجلینا جولی از هنرمندان سرشناس هالیوود و فعال اجتماعی جهان در یک برنامه زنده تلویزیونی به اتفاق فرزندانش به خوردن حشره اقدام کرد.

آنجلینا جولی به توصیه تغذیه‌ای فائو عمل کرد/ خوردن حشرات به اتفاق فرزندان در برنامه زنده تلویزیونی

مشکل امنیت غذایی در آینده با یک راه‌حل ساده و در دسترس قابل حل است: خوردن حشرات...! کاری که در بین مشاهیر هنری جهان از سوی آنجلینا جولی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایانا ، پس از آنکه فائو در گزارش سال 2013 عنوان کرد شیوه‌های فعلی کشاورزی و تولید مواد غذایی ناپایدار هستند - گزارش داد حشرات قابل خوردن، یک منبع غذایی بادوام و دست نخورده هستند که می‌توانند پاسخگوی نیاز فزاینده آب و غذا در جهان باشند. به دنبال این اطلاعیه بسیاری از فعالان غذایی مسئولانه کوشیدند تا گام های محکمی به سوی تحقق این توصیه فائو بردارند.

آنجلینا جولی یکی از چهره‌های هنرمند هالیوودی و فعال اجتماعی جهان است که در این مسیر گام برداشته است و پس از طلاق از بردپیت که با عنوان پیشگیری از آنچه مخاطرات رفتارهای بردپیت برای فرزندانش رخ داد؛ در یک برنامه زنده تلویزیونی به اتفاق فرزندانش به خوردن حشره اقدام کرد.


فائو معتقد است حشرات بسیار مغذی بوده و نسبت به سایر احشام، بیشتر با محیط زیست سازگاری دارند. در مقایسه با گاو، گوسفند، یا مرغ و خروس، جیرجیرک نیاز کمی به زمین، آب، غذا داشته و گازهای گلخانه‌ای و آمونیاک کمتری تولید می‌کند./

S-951204-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید