Iranian Agriculture News Agency

اجازه آب پاشی روی بدن حیوانات باغ وحش در تعطیلات آخر هفته + فیلم

بازدیدکنندگان باغ وحش سانتا در مدلین کلمبیا، می توانند تا تاریخ ۲۶ فوریه 2017 ( 8 اسفند 95) به مدت پنج ساعت در روز در تعطیلات آخر هفته، با پاشیدن آب به روی بدن حیوانات، آن ها را در برابر گرما شاداب و با طراوت کنند.


بازدیدکنندگان باغ وحش سانتا در مدلین کلمبیا می توانند تا تاریخ ۲۶ فوریه ( 8 اسفند 95) به مدت پنج ساعت در روز در تعطیلات آخر هفته، با پاشیدن آب به روی بدن حیوانات، آن ها را در برابر گرما شاداب و با طراوت کنند .

به گزارش ایانا از یورونیوز، مسئولان باغ وحش سانتا در مدلین کلمبیا به منظور کمک به کاستن دمای بدن حیوانات در برابر گرمای ۳۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۸۰ درصدی، وعده‌های غذایی حیوانات باغ وحش را به صورت قالب های یخ زده در اختیار حیوانات قرار می دهند.



به گفته دامپزشک و ماموران حفاظت باغ وحش، بازدیدکنندگان می توانند تا تاریخ ۲۶ فوریه به مدت پنج ساعت در روز در تعطیلات آخر هفته، با پاشیدن آب به روی بدن حیوانات، آن ها را در برابر گرما شاداب و با طراوت کنند .

دادن وعده غذایی یخ زده و همچنین مرطوب نگه داشتن بدن آن ها، اقداماتی است که دمای بدن این حیوانات را در برابر گرمای محیط کاهش می دهد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید