Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خداآفرین اعلام کرد:

جذب 8.4 میلیارد ریال منابع تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان خداآفرین

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خداآفرین گفت: از منابع تسهیلات مکانیزاسیون تاکنون 100درصد سهمیه کمباین، 90 درصد سهمیه تراکتور و 22 درصد سهمیه دنباله بند در مجموع بیش از هشت میلیارد و 418 میلیون ریال که به این شهرستان اختصاص یافته، جذب شده است.

جذب 8.4 میلیارد ریال منابع تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان خداآفرین

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خداآفرین از جذب هشت میلیارد و 418 میلیون ریال منابع تسهیلات مکانیزاسیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، رشید نظمی با بیان این مطلب افزود: با افزایش جمعیت و بالا رفتن تقاضا برای مواد غذایی و همچنین جذب نیروی کار از سوی سایر بخش های اقتصادی و در نتیجه مهاجرت نیرو از بخش کشاورزی، استفاده از نیروی ماشین به منظور انجام بسیاری از فعالیت های سنگین کشاورزی رواج یافته و دارد.

وی گفت: دولت به منظور افزایش درجه مکانیزاسیون و استفاده ماشین آلات در تولیدات بخش کشاورزی در ایران همچون گذشته، حمایت هایی را در قالب تسهیلات مکانیزاسیون در سال جاری به اجرا در آورده است. در این راستا در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در سطح شهرستان خداآفرین از منابع تسهیلات مکانیزاسیون تاکنون صد درصد سهمیه کمباین، 90 درصد سهمیه تراکتور و 22 درصد سهمیه دنباله بند در مجموع بیش از هشت هزار و 418 میلیون ریال که به این شهرستان اختصاص یافته، جذب کرده است .

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خداآفرین تأکید کرد: همچنین دو دستگاه تراکتور که مازاد بر سهمیه اعلامی از سوی سازمان جهادکشاورزی استان بوده در فرآیند جذب و دریافت تسهیلات است و امید بر این است که این تعداد افزایش نیز داشته باشد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید