Iranian Agriculture News Agency

از سوی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی صورت گرفت:

برگزاری دوره طرح نویسی با کامفار در منطقه آزاد ارس

مدیر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی گفت: در این دوره به مدیریت مالی پروژه های سرمایه گذاری توجه ویژه شد و شاخص های مالی از قبیل: نرخ بازده سرمایه گذاری، قیمت تمام شده، سودآوری، مالیات، حاشیه سود و راهکارهای مدیریت سودآوری مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری دوره طرح نویسی با کامفار در منطقه آزاد ارس

مدیر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره طرح نویسی با کامفار در منطقه آزاد ارس توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، حسن منیری فر در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: دوره چهار روزه طرح نویسی با کامفار از سوی منطقه آزاد ارس و همکاری مرکز تحقیقات برگزار شد.

وی گفت: مطالب مورد بحث شامل آشنایی با مفاهیم، نحوه نصب و کار با نرم افزار کامفار، واردکردن داده و گزارش گیری بود.

مدیر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: در این دوره به مدیریت مالی پروژه های سرمایه گذاری توجه ویژه شده و شاخص های مالی از قبیل: نرخ بازده سرمایه گذاری، قیمت تمام شده، سودآوری، مالیات، حاشیه سود و راهکارهای مدیریت سودآوری بررسی شد .

گفتنی است دوره طرح نویسی با کامفار توسط علی شهنوازی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی تدریس و در مکان پردیس بین المللی منطقه آزاد ارس برگزار شد و کارشناسان، علاقه مندان و صاحبان کسب و کار در آن حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید