Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد:

تجهیز 10 هزار هکتار از اراضی استان تهران به سامانه های نوین آبیاری تا پایان امسال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون هفت هزار و 526 هکتار از اراضی استان مجهز به سامانه های نوین آبیاری شده و در صورت شرایط جوی مناسب این رقم به 10 هزار هکتار تا پایان امسال می رسد.

تجهیز 10 هزار هکتار از اراضی استان تهران به سامانه های نوین آبیاری تا پایان امسال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تجهیز 10 هزار هکتار از اراضی این استان به سامانه های نوین آبیاری تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری با بیان این مطلب گفت: براساس آخرین گزارش دریافتی از مجری طرح سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی، استان تهران با اختلاف چشمگیر بیش از سه هزار و 236 هکتاری از استان دوم درصدر استان های کشور قرار گرفته و جایگاه نخست کشوری را به دست آورده است .

وی با اشاره به برنامه های آتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره‌وری از منابع آبی، این سازمان برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه سیستم های نوین آبیاری دردست اقدام دارد و امیدواریم در سال 96 نیز با همکاری و همیاری کشاورزان اقدامات سازمان در این حوزه ادامه خواهد یافت .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به میزان اراضی تجهیز شده به سامانه های نوین آبیاری گفت: از ابتدای سال تاکنون هفت هزار و 526 هکتار از اراضی استان مجهزبه سامانه های نوین آبیاری شده و به بهره برداری رسیده است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که شرایط جوی اجازه فعالیت به پیمانکاران بدهد تا پایان امسال 10 هزار هکتار از اراضی استان تهران به سامانه های نوین آبیاری مجهز می شوند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید