Iranian Agriculture News Agency

بزرگ‌ترین مزرعه خورشیدی جهان

ناسا دو تصویر از پارک خورشیدی در ایالت چینگهای چین منتشر کرده که یکی در آوریل 2013 و دیگری در تاریخ 5 ژانویه امسال گرفته شده که نشان‌دهنده توسعه سریع این مزرعه طی 4 سال است. در زمان گرفته شدن تصویر دوم، این مزرعه 27 کیلومتر مربع (10 مایل مربع) و دارای چهار میلیون پنل خورشیدی بوده است.

بزرگ‌ترین مزرعه خورشیدی جهان


ناسا تصاویر ماهواره‌ای از بزرگ‌ترین مزرعه خورشیدی در جهان را منتشر کرد.این تصاویر با تصویرساز عملیاتی زمین ناسا روی ماهواره لندست 8 (Landsat 8) گرفته شده است.

به گزارش ایسنا ، لندست 8 (Landsat 8) ماهواره آمریکایی دیده‌بانی زمین است که 11 فوریه 2013 به فضا پرتاب شد. لندست 8 هشتمین ماهواره از سری ماهواره‌های لندست و هفتمین ماهواره از این پروژه است که با موفقیت در مدار قرار گرفت. این ماهواره حاصل همکاری ناسا و سازمان زمین‌شناسی آمریکا است و از سوی شرکت «اوربیتال ساینسز» ساخته شده است. این ماهواره قادر به گرفتن تصاویر با جزئیات بالا و رنگ حقیقی است. ناسا دو تصویر از پارک خورشیدی در ایالت چینگهای چین منتشر کرده که یکی در آوریل 2013 و دیگری در تاریخ 5 ژانویه امسال گرفته شده که نشان‌دهنده توسعه سریع این مزرعه طی 4 سال است. در زمان گرفته شدن تصویر دوم، این مزرعه 27 کیلومتر مربع (10 مایل مربع) و دارای چهار میلیون پنل خورشیدی بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید