Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد:

تأمین و عرضه میوه و اقلام ضروری شب عید در استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 700 تن سیب قرمز مجلسی و یک هزار و 200 تن پرتقال برای شب عید مردم این استان خریداری شده و در سردخانه های مجهز اردبیل نگهداری می شود.

تأمین و عرضه میوه و اقلام ضروری شب عید در استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تأمین و عرضه میوه و اقلام ضروری شب عید در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، عدیل سروی در جلسه بررسی تأمین اقلام مورد نیاز شب عید با بیان این مطلب افزود: تا این لحظه 700 تن سیب قرمز مجلسی و یک هزار و 200 تن پرتقال برای شب عید مردم این استان خریداری شده و در سردخانه های مجهز اردبیل نگهداری می شود.

وی گفت: هماهنگی های لازم در خصوص تأمین میوه شب عید مردم استان صورت گرفته و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی نیست و مردم می توانند با مراجعه به مراکزی که به همین منظور طبق روال سال های گذشته در نظرگرفته خواهد شد، مراجعه و میوه شب عید خود را تهیه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به دیگر اقلام مورد نیاز مردم استان افزود: توزیع برنج هندی به میزان یک هزار و 121 تن و سفید وارداتی به میزان یک هزار و 200 تن از نیمه دوم بهمن ماه در استان شروع شده است که این روال تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

سروی یادآور شد: توزیع شکر نیز بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می توانند با مراجعه به عاملان توزیع شکر مورد نیاز خود را تأمین کنند.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد در استان افزود: در پایان سال مسافران زیادی از اقصا نقاط میهن اسلامی وارد استان اردبیل می شوند که همین امر مصرف گوشت مرغ را به شدت افزایش می دهد، برای حل این مشکل نیز در سردخانه های استان گوشت مرغ منجمد به میزان مورد نیاز و کافی انبار شده است که توزیع آن نیز در فروشگاه های زنجیره ای بدون وقفه ادامه دارد.
وی خاطرنشان ساخت: توزیع گوشت منجمد در مرکز استان از قرار هر کیلوگرم 58 هزار ریال و در دیگر شهرستان های استان 59 هزار ریال است و مردم به میزان مصرف مورد نیاز خود می توانند بدون نگرانی با توجه به قیمت اعلامی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان با اشاره به کره وارداتی پاستوریزه افزود: این کار در راستای تنظیم بازار داخلی صورت می گیرد تا این کالای ضروری خانوار نیز با قیمت مناسب در اختیار آنان قرار گیرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید