Iranian Agriculture News Agency

پروژه‌ای در نیجریه انجام می‌دهد

آموزش کشت گوجه‌فرنگی هیبریدی به 250 جوان نیجریه‌ای

پروژه اشتغال و بودجه به نام State Employment and Expenditure For Results Project (SEEFOR)، یک پروژه‌ای است که در آن بانک جهانی و اتحادیه اروپا U))، همکاری دارند و قرار است از سوی این پروژه به 250 جوان ایالت دلتا نیجریه در زمینه کشت گوجه‌فرنگی هیبریدی آموزش داده شود.

آموزش کشت گوجه‌فرنگی هیبریدی به 250 جوان نیجریه‌ای

پروژه اشتغال و بودجه به نام State Employment and Expenditure For Results Project (SEEFOR) ، یک پروژه‌ای است که در آن بانک جهانی و اتحادیه اروپا U) )، همکاری دارند و قرار است از سوی این پروژه به 250 جوان ایالت دلتا نیجریه در زمینه کشت گوجه‌فرنگی هیبریدی آموزش داده شود.

به گزارش ایانا از وب‌سایت guardian ، هماهنگ‌کننده SEEFOR در دلتای نیجریه، Benson Ojoko ، به‌تازگی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری نیجریه در Asaba ، این خبر را اعلام کرد.

به گفته وی، این برنامه آموزشی برای کمک به کشاورزان جوان و گسترش دانش در زمینه کشت گوجه‌فرنگی هیبریدی است.

Benson Ojoko گفت: "در برنامه‌های آموزشی امسال، تمرکز ما روی تولید محصول تمرکز است و قصد داریم تا با آموزش به توانمندسازی کشاورزان برای تولید انواع گوجه‌فرنگی هیبریدی کمک کنیم. همچنین در این برنامه‌های آموزشی جوانان از 25 منطقه شرکت دارند."

هماهنگ‌کننده SEEFOR افزود: "کمک‌های مالی به شش پلی‌تکنیک و سه نهاد حرفه‌ای و مؤسسه کشاورزی داده شده است."

وی افزود: " SEEFOR ، 20 میلیون نایرا (واحد پول نیجریه) در سال 2015 به این مراکز کمک کرده است. همچنین در سال 2016، شش دانشکده فنی هرکدام 27 میلیون نایرا به‌عنوان کمک مالی دریافت کردند."

Ojoko از ذی‌نفعان همچون کالج فنی Agbor ، کالج فنی SAPELE ، کالج فنی Utogba-ogbe و کالج فنی Ogor نام برد.
وی بیان کرد: "کمک‌های مالی برای بهبود کار نهادها در راستای افزایش آموزش و یادگیری است و قابل ذکر است از زمان آغاز کمک‌های مالی، تعداد ثبت نام دانش‌آموزان در مؤسسه‌ها افزایش یافته است."/

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید