Iranian Agriculture News Agency

20 میلیارد تومان برای جبران خسارت 4 استان درگیر سیل از جمله استان بوشهر اختصاص یافته است

وزیر جهاد کشاورزی وارد استان بوشهر شد

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید از پروژه های کشاورزی و بررسی مسائل تولیدکنندگان به استان بوشهر سفر کرد.استان بوشهر پیشرو در احرای طرح های آبزی پروری است.

وزیر جهاد کشاورزی وارد استان بوشهر شد

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید از پروژه های کشاورزی و بررسی مسائل تولیدکنندگان به استان بوشهر سفر کرد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در فرودگاه بوشهر با اشاره به این که استان بوشهر قابلیت های فراوانی در زمینه فعالیت های شیلاتی دارد،گفت: استان بوشهر پیشرو در احرای طرح های آبزی پروری است.
وی هدف سفر خود به این استان را بازدید از طرح های آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در قفس، بررسی وضعیت نخیلات و شبکه های آبیاری نخیلات استان و همچنین گفتگو و بررسی مسائل تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان بوشهر اعلام کرد.
وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خسارت سیل اخیر به بخش کشاورزی استان گفت:مطابق روال تعیین شده، ستاد حوادث غیرمترقبه،پس از برآورد خسارت های اخیر گزارش آن را به وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی اعلام کرد و در جلسه اضطراری دولت،20 میلیارد تومان برای جبران خسارت 4 استان درگیر سیل و حوادث اخیر از جمله استان بوشهر اختصاص یافته است.
وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاون امور باغبانی،معاون آب و خاک،قائم مقام سازمان شیلات ایران،مشاور وزیر و مدیرکل امور استان ها و رئیس مرکز روارط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت به منظور بازدید از فعالیت ها و پروژه های کشاورزی استان و بررسی مسائل کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی امشب وارد بوشهر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید