Iranian Agriculture News Agency

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی خبر داد:

تجهیز 980 هکتار از اراضی شرکت سهامی زراعی دشت یاراغلی پلدشت به سیستم های نوین آبیاری

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود با اجرای طرح های آبیاری نوین بیش از 40 هزار تن به مجموع محصولات تولیدی زراعی استان افزوده شود که این امر سهم بزرگی در تأمین ضریب خودکفایی کشور خواهد بود.

تجهیز 980 هکتار از اراضی شرکت سهامی زراعی دشت یاراغلی پلدشت به سیستم های نوین آبیاری

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی از تجهیز 980 هکتار از اراضی شرکت سهامی زراعی دشت یاراغلی پلدشت به سیستم های نوین آبیاری خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، شهریار حیدری با بیان این مطلب گفت: به رغم وجود مشکلات حقوقی و امور اراضی و کمبود اعتبار، نزدیک به 980 هکتار از اراضی شرکت سهامی زراعی دشت یاراغلی به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شده است .

وی افزود: پیش بینی می شود با اجرای این طرح ها بیش از 40 هزار تن به مجموع محصولات تولیدی زراعی استان افزوده شود که این امر سهم بزرگی در تأمین ضریب خودکفایی کشور خواهد بود .

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ثبت و نهایی شدن شرکت سهامی زراعی برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در کل کشور در این استان صورت گرفته است و با هماهنگی و مساعدت مدیرکل اداره منابع طبیعی، ده ها شرکت تعاونی مرتع داران در سطح استان بویژه در شمال استان تشکیل شده است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم اتحادیه تعاونی مرتعداران استان را برای اولین بار در استان تشکیل دهیم. بدیهی است چنین فرایندی در تثبیت و توسعه مراتع استان نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید