Iranian Agriculture News Agency

بزرگ‌ترین تولیدکننده مستقل پنیر بریتانیا، جایزه نوآوری سبز 2017 را به دست آورد

دلایل اعطای جایزه؛ محیط زیست، جلوگیری از انتشار کربن، ایجاد کسب با ثبات برای خانواده

Wyke Farms، بزرگ‌ترین تولیدکننده مستقل پنیر بریتانیا و تولیدکننده انرژی‌های تجدیدپذیر توانست جایزه نوآوری سبز و مالی "Green Innovation and Finance Awards" را از آن خود کند. این جایزه به Rich Clothier، نسل سوم از خانواده و مدیرعامل Wyke Farms، به‌عنوان "رهبر کسب و کار سال" (Business Leader of the Year) داده شد.

دلایل اعطای جایزه؛ محیط زیست، جلوگیری از انتشار کربن، ایجاد کسب با ثبات برای خانواده

Wyke Farms ، بزرگ‌ترین تولیدکننده مستقل پنیر بریتانیا و تولیدکننده انرژی‌های تجدیدپذیر توانست جایزه نوآوری سبز و مالی " Green Innovation and Finance Awards " را از آن خود کند. این جایزه به Rich Clothier ، نسل سوم از خانواده و مدیرعامل Wyke Farms ، به‌عنوان "رهبر کسب و کار سال" ( Business Leader of the Year ) داده شد.

به گزارش ایانا از وب‌سایت retailtime ، این جایزه به Cloithier به این دلیل داده شد که وی در زمینه محیط زیست و جلوگیری از انتشار کربن و استفاده از آب در کشاورزی و کمک به ایجاد کسب و کار طولانی مدت خانواده خود بر پایه محیط زیست و بودجه پایدار شناخته شده است. وی ازجمله افرادی است که به‌عنوان یک مدافع علاقه‌مند به کشاورزی پایدار، در بسیاری از کنفرانس‌های سراسر کشور برای تشویق دیگران به این موضوع، سخنرانی کرده است.

Cloithier خشنود می‌شود زمانی که ببیند دولت کمک‌های مالی بیشتری به افراد، جوامع و کشاورزان علاقه‌مند به محیط زیست ارائه کند.

Wyke Farms ، متعهد به تولید پنیر چدار برای بیش از 150 سال بوده و دارای بیش از 150 سال تجربه کشاورزی خانوادگی است و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنیر بریتانیا تبدیل شده، به‌طوری‌که به فروش بیش از 15 هزار تن در سال به 160 کشور در سراسر جهان دست یافته است.

گفتنی است، پنیر و کره Wyke Farms ، از شیر گاوی که در تپه‌های مندلیپ ( Mendip Hills ) در منطقه در سامرست چرا می‌کنند، ساخته شده است.

این جایزه پیش از این به‌عنوان "جایزه انرژی‌های نو و فناوری پاک" ( New Energy and Clean Tech Awards )، شناخته شده بود که در زمینه دستاوردهای مهم و تحولات در بخش انرژی پاک و کمک به رشد اقتصاد سبز داده می‌شد./

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید