Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد:

راه‌اندازی 30 غرفه عرضه مستقیم میوه شب عید در استان قم/ ذخیره‌سازی 500 تن مرغ منجمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در صورت صلاحدید استانداری، آمادگی لازم برای فعال کردن این غرفه‌ها از بیستم اسفندماه جاری وجود دارد تا قیمت‌ها در بازار کنترل شود.

راه‌اندازی 30 غرفه عرضه مستقیم میوه شب عید در استان قم/ ذخیره‌سازی 500 تن مرغ منجمد

رئیس جهاد کشاورزی استان قم از راه‌اندازی 30 غرفه عرضه مستقیم میوه شب عید در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، محمدرضا طلایی با بیان این مطلب اظهار داشت: حدود یک هزار و 300 تن پرتقال و 300 تن سیب با نرخ یارانه دولتی و با کیفیت بسیار خوب برای عرضه در این تعداد غرفه خریداری و ذخیره‌شده است .

دبیر کارگروه تنظیم بازار و ارزاق عمومی ستاد تسهیلات زائران قم با اشاره به دو برابر شدن سهمیه پرتقال قم افزود: پرتقالی که در اختیار استان قرار داده‌ شده محصول جیرفت در استان کرمان است و از نظر کیفیت نیز بسیار مناسب بوده و سیب تهیه ‌شده نیز محصول شهر دماوند است و کیفیت مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه آغاز طرح نظارت بر نرخ اقلام مختلف از ابتدای اسفندماه امسال آغاز شده و تا اول اردیبهشت‌ماه 96 ادامه پیدا می‌کند، افزود: هم‌اکنون از نظر عرضه محصول‌های گوناگون در استان مشکلی وجود ندارد و تاکنون حدود 700 تن برنج در سطح استان توزیع‌شده و با توجه به ورود نزدیک به 900 تن شکر هیچ محدودیتی در خصوص عرضه این کالا نیز وجود ندارد .

طلایی بابیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام‌شده تمامی نانوایی‌هایی که در مسیر زائران و مسافران قرار دارند، در طول ایام تعطیلات به‌صورت شیفتی آماده پخت نان خواهند بود، افزود: برای این نانوایی‌ها مازاد سهمیه آرد نیز پیش‌بینی‌شده تا نان مصرفی موردنیاز به‌وفور در اختیار زائران و همشهریان قرار بگیرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به فعالیت و کشتار روزانه کشتارگاه‌های دام و طیور قم افزود: حدود 500 تن مرغ منجمد در انبار ذخیره‌شده است .

دبیر کارگروه تنظیم بازار ستاد تسهیلات نوروزی قم همچنین افزود: سازمان صنعت در زمینهٔ نظارت بر قیمت‌ها اهتمام ویژه‌ای دارد و در این ایام بازرسان خود را افزایش می‌دهد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید